go'skiva Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Har installert Norton Personal Firewall 2003, og nettopp kjøpt denne routeren: http://www.3com.com/products/en_US/detail....se&sku=3C857-US Jeg er mye på irc og andre kilder til dritt, så beskyttelse av noe slag trenger jeg så absolutt!! Mitt spørsmål er: Trenger jeg å kjøre Norton FW, eller holder det med beskyttelsen som er byd inn i routeren? Føler at det er litt overkill med både hardware- of software-beskyttelse... Synspunkter? Lenke til kommentar
Morrdi2k Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har installert Norton Personal Firewall 2003, og nettopp kjøpt denne routeren: http://www.3com.com/products/en_US/detail....se&sku=3C857-US Jeg er mye på irc og andre kilder til dritt, så beskyttelse av noe slag trenger jeg så absolutt!! Mitt spørsmål er: Trenger jeg å kjøre Norton FW, eller holder det med beskyttelsen som er byd inn i routeren? Føler at det er litt overkill med både hardware- of software-beskyttelse... Synspunkter? 882034[/snapback] Jeg kan ikke så mye med det da, men brannmur er bra Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Det holder med en brannmur. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Det gjør ikke noe om du har Norton i tillegg. Brannmurene på routerne er ofte svake, og den kontrollerer ikke trafikken ut av pcen. Edit: 3 år gammel tråd ja.. Så det ikke før nå Endret 1. august 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Skader ikke med begge nei. Så lenge ikke software FW er super annoing med masse popups og shitt så behold begge. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Anbefaler absolutt en Software-brannmur. Og her har du norton sin som er et greit valg. Jeg for min del kjører Sygate FW og syntes den er helt genial (men Symantic har jo kjøpt dem opp da) Frankie Lenke til kommentar
Morrdi2k Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hmmm..denne tråden er over 3 år gammel Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 OMG....La ikke merke til det....Og her begynner jeg å svare på gamle ting....jaja for håpe noen finner denne tråden nyttig da... hehe Frankie Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Hmmm..denne tråden er over 3 år gammel 6597186[/snapback] Åssen fant du fram til en så gammal tråd? ^^ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Så heller ikke at den var tre år gammel. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Endelig har Go'skiva fått svar på posten sin som forøvrig også er hans eneste OnTopic: Personlig synes jeg det holder med kun en brannmur! Det blir så tungvindt å forwarede porter osv. OT: Go'skiva må jo være det samme som Bremyk-Reklamens "min beste skive" Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Personlig, får å bare gjøre det mer lettvint for deg selv? Jeg har aldrig til dags dato vært borti en HW-FW som har rensket alt, derfor syntes jeg det er greit å kjøre software FW i tillegg, og som fort sjekker om det er noen som prøver seg på maskinen din. *nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker å skrive mer* Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå