Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger jeg brannmur?

Anbefalte innlegg

Har installert Norton Personal Firewall 2003, og nettopp kjøpt denne routeren: http://www.3com.com/products/en_US/detail....se&sku=3C857-US

Jeg er mye på irc og andre kilder til dritt, så beskyttelse av noe slag trenger jeg så absolutt!!

Mitt spørsmål er: Trenger jeg å kjøre Norton FW, eller holder det med beskyttelsen som er byd inn i routeren? Føler at det er litt overkill med både hardware- of software-beskyttelse... Synspunkter?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
Har installert Norton Personal Firewall 2003, og nettopp kjøpt denne routeren: http://www.3com.com/products/en_US/detail....se&sku=3C857-US

Jeg er mye på irc og andre kilder til dritt, så beskyttelse av noe slag trenger jeg så absolutt!!

Mitt spørsmål er: Trenger jeg å kjøre Norton FW, eller holder det med beskyttelsen som er byd inn i routeren? Føler at det er litt overkill med både hardware- of software-beskyttelse... Synspunkter?

882034[/snapback]

Jeg kan ikke så mye med det da, men brannmur er bra

Lenke til kommentar

Endelig har Go'skiva fått svar på posten sin som forøvrig også er hans eneste :)

OnTopic:

Personlig synes jeg det holder med kun en brannmur! Det blir så tungvindt

å forwarede porter osv.

OT: Go'skiva må jo være det samme som Bremyk-Reklamens "min beste skive"

Lenke til kommentar

Personlig, får å bare gjøre det mer lettvint for deg selv?

Jeg har aldrig til dags dato vært borti en HW-FW som har rensket alt, derfor syntes jeg det er greit å kjøre software FW i tillegg, og som fort sjekker om det er noen som prøver seg på maskinen din.

*nå er jeg så trøtt at jeg ikke orker å skrive mer*

Frankie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...