Papa Dupre Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Spørsmålet er om jeg kan klippe i kassa eller fjerne den uten å informere biltilsynet. Avgifts perioden er jo over så da kan jeg jo gjøre hva jeg vil med den boksen bak meg sålenge jeg ikke setter inn bakseter. Eller er det en "avgift" for å forandre på boksen uansett? Endret 17. juni 2009 av Breach-0 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Regner med du gjøre den om til personbil slik at du kan gjøre hva du vil, har du grønne skilt skal det være en varebil, og da må den oppfylle kravene som stilles til en slik. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 For å sette inn seter osv så må bilen omregisteres til hvite skilter. Du slipper avgiften som er før den er 10 år, men den må gjøres om til personbil først på papiret. Du kan dermed også sette inn bakseter om du ønsker det. Men husk da at det skal være setebelter til disse også. Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Det jeg lurte på er om jeg kan forandre på kassa eller fjerne den uten å sette inn bakseter , uten å ha behov for omregistering! Bakseter skal ikke inn i bilen! Lenke til kommentar
joka Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 du må nok vise bilen.. ombygging fra varebil til 2 seter personbil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå