graks Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg har nå en ericsson t68 og skal kjøpte meg ny mobil til sommer/høsten men jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe meg så jeg trenger noen råd. når jeg skal ha meg ny mobil så skal jeg ikke ha nokia,bare problemer med de. de 3 telefonene det står om og kjøpe er: sony ericsson t610 siemens sx1 neonode n1. jeg har lenge gått og tengt på t610 pga at jeg har t68 og har vært veldig fornøy med den,og prisen er ikke avskrekkelig.men t610 har sine mangler,blant annet at den ikke har støtte for minnekort.men jeg har lyst og bruke mobilmin som mp3 spiller,men jeg vet ikke. hvis dere ville ha valgt av de 3 telefonene hvilken ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
KvaIen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ville valgt SonyE T610! Hva skal du med mer enn 2mb minne når den ikke har mp3 spiller da? kjøp ekstern mp3 spiller som du plugger i? funker sikkert like bra det.. nå er ikke jeg helt nøytral da, siden jeg er en stor fan av SonyE... Liker ikke siemens.. Lenke til kommentar
LuciFear Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Er vel komplett umulig å si ettersom ingen av dem er i salg enda. Da blir det bare gjetting av forståsegpåere. Vi får se om en måned eller to når vi får se dyptgående tester fra flere kilder. Først da kan en gjøre seg opp en mening om de Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Neonode bruker Microsoft OS, SX1 bruker Symbian. T610 bruker sitt eget system, og som du sier, den mangler en god del funksjoner i forhold til de 2 andre mobilene. Neonode synes jeg virker tvilsom, både i forhold til forsinkelser og tvilsomt firma (hvilken kundeservice har de...?). SX1 kommer i august/juli, hvis du klarer å vente til da så kan du jo teste den før du kjøper. Jeg har allerede prøvd den 2 ganger og er mektig imponert. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Egentlig kun SX1 og t610 som er relevante, siden N1 ikke er kommet ut enda. t610 kan kobles til en veldig god ekstern mp3 spiller som kjører bluetooth. Dette blir en tanke dyrere enn SX1, men en ekstern mp3 er bedre enn intern. Jeg sier ikke at SX1 ikke har bra mp3 men jeg liker bedre at den er ekstern. SX1 har bedre kamera, og at den har minnekort. Ellers så er den bra skjerm. Er et vanskelig valg egentlig, selv om jeg går for t610 fordi jeg foretrekker Ericsson. Ellers er valget ditt. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Er ikke MMC den gamle memorytypen? eller er det den nye standarden? MemoryStick Duo kommer også snart med 256 mb eller? Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg ville gått for SX1. Neonde har noen viktige mangler: vibrator og bluetooth. T610 mangler minnekort og det er en stor ulempe. (kommer jo litt ann på forbruket ditt da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå