Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Når fikk vanlig x360 hdmi? Lenke til kommentar
automani Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I og med at blue-ray har mer lagringskapasitet på skiven, vil veldet si større film --> bedre kvalitet... Eller tar jeg feil?? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er så sinnsykt med slike tråder fra før av. Se heller gjennom de i stedet for å bryte ut enda en fanboy-krig. De mest fornuftige svarene du finner er at du først og fremst må se på om du kjenner noen som har en av konsollene slik at du kan spille med de online, også se på spillutvalget til de forskjellige konsollene. Hvis du ser i noen av de andre trådene som spør om akkurat det samme, så finner du sikkert midt i fanboy-krigen en som sier noe som : ''X-box har best spillutvalg. De har (så kommer en liste med en haug med eksklusive spill til x-boxen og fremtidige spill til x-boxen)'' Så svarer sannsynligvis en annen ''Ps3'en har no(så kommer en liste med en haug med eksklusive spill til ps3 og fremtidige spill til ps3)'' Så kan du se på de spillene som er ramset opp der om det er noen av de du kunne tenke deg Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Disse trådene blir aaaalltid en fanboy-krig. Får pumpe ut litt fakta før det er over: Det er ikke mulig å kjøpe en ny Xbox 360 i butikken idag uten at den har HDMI-kontakt bakpå. Det er like gode muligheter på begge konsoller for høyoppløselige spill (opptil 1080p). PS3 har en fordel med BluRay om du har filmer i det formatet. 360 får sin fordel fra høsten, da kommer filmutleie til Norge. Har du intetnettlinje med hastighet 8Mbits eller raskere kan du se filmene i høyeste kvalitet som er 1080p. Det er pr idag uvisst om et lignende tilbud kommer til PS3. Multiplatformspill (spill som kommer ut på flere konkurrerende konsoller) har som regel svært lik grafikk og det er ofte vanskelig å se noen vesentlige forskjeller. Snart kommer jo GT5 også. Nei, GT5 har enda ikke noen release-dato. Det som kommer snart er Forza Motorsport 3, det kommer 27. oktober. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 PS3+ Blu-ray avspiller. + Du kan sette inn egen HDD + Fler eksklusiver - PSN er mye dårligere enn XBL - Dyr! Xbox 360 + Beste live tjenesten + Flest spill + Beste håndkontroller (velger å ta dette med siden over 90% av alle gamere mener dette) + Kan lett flashes for å spille brente plater (dette kan være et minus for noen også da..) + Meget god oppskalering på DVD plater - XBL koster penger - Dyrt ekstrautstyr - Viftestøy Er det ikke 360 som har dårlig DVD oppskalering og PS3 som har god? Er i hvet fall det jeg har lest. Teller du med de gamle spillene som kom for 2 år siden eller før så har vel 360 et mye større spillbibliotek, men ellers er det ganske likt. PS3en er ikke akkurat dyr nå. 2999 på elkjøp med Max Manus på Bluray. Skal med ha det samme utstyret til 350 blir jo den en del dyrere nå enn hva PS3 er. Best håndkontroller er helt subjektivt og påstanden din er latterlig da du ikke kan oppgi noen kilder eller at det er fakta at 90% liker 360-kontrollenen best. Selv liker jeg DS3 mye bedre. Men kjøp konsol etter hvilke spill du syntes er interesante (sjekk ut eksklusiver), hvilken kontrol du liker best og hva vennene dine har så du kan spille med dem. Skal du kjøpe 360 ville jeg kjøpt Elite Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jaja, men hvis du skal ha beste x360 utgaven for og kunne måle deg opp til ps3 så er du opp i ca 2,800 i think. Jeg kjøpte min 80gb ps3 for 3,100ca. Så med så liten prisforskjell så vill jeg faktisk heller valgt en ps3. Om ikke noen har noen gode argumanter mot ting ps3 ikke har som 360 har .el omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Dette er en diskusjon vi har hatt utallige ganger før, og i bunn og grunn er det de samme poengene som går igjen i trådene. Bruk gjerne søke-funksjonen for å finne dem frem og lese dem. Vi har også en sticky om temaet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=953252 Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg