Horrorz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Yo Bro's. Har tenkt å kjøpe meg en PS3, men jeg har fått noen tips om at jeg heller burde kjøpe 360 så jeg skjekka litt men det ser ut som om ingen er enige...har dere noen meninger? Og i så fall, hvorfor ......? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Begge konsollene har sine styrker og svakheter, men det kommer egentlig helt an på spillene som finnes eller kommer til de to formatene. Egentlig burde du ikke spørre her, vi har plenty med slike "PS3 eller 360"-tråder fra før, og de aller fleste har bare utviklet seg til fanboy-kriger. Se på spillene og gi langt blanke i hva folk sier om hvilken som er best. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Med mindre det er PS3-eksklusive spill du ikke kan leve uten så er vel 360 et bedre valg, rent økonomisk. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke mange kronene mellom ps3 og x360 nå, men jeg ville valgt PS3 sannsynelighvis om den så kosta 6tusen? Må åsså huske at 360'en er en hel generasjon bak ps3 etter min mening hvertfall, både i grafikk og utvalg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Grafikk og utvalg? Er du på villspor? Grafikken er nesten helt likt på begge konsoller, 360 slår noe på multiplattform, mens PS3 tar igjen på ekslusiver. Utvalget er også bedre epå 360 om det er spill du tenker på. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke mange kronene mellom ps3 og x360 nå, men jeg ville valgt PS3 sannsynelighvis om den så kosta 6tusen? Må åsså huske at 360'en er en hel generasjon bak ps3 etter min mening hvertfall, både i grafikk og utvalg. Grafikk: Nesten identisk på begge to. Utvalg: Her er 360 klart best. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja så klart er det bedre bilde på en gammal 360 vanlig dvd rom euro scart osv. En en ps3 med blu ray spill og hdmi? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har en x-box og jeg er veldig fornøyd med det, selfølgelig er det noen ekslusiver som ps3 har som jeg gjerne skulle hatt men sånn er det jo begge veier. jeg synes også at kontrollen er bedre fordi den er så stor føler ejg at den ligger godt i hendene mine. 360 har også flere spill som jeg liker. Du burde velge konsoll etter spill, ikke hvilke som er sterkest. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 synd xbox ikke har Hdmi : ( Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Prøver du å være morsom nå? Lagringsmedie har da ikke noe med grafikk å gjøre. 360 støtter også HDMI om du ikke har fått med det. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tåpelig. At folk her sier at Xbox er best, kun fordi du har det selv. Hvis du har færre penger ville jeg valgt 360. Hvis prisen ikke har noe å si, kjør ps3! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ja så klart er det bedre bilde på en gammal 360 vanlig dvd rom euro scart osv. En en ps3 med blu ray spill og hdmi? Du er kul.... DVD og BluRay har ikke noe å si for bildekvalitet. Eneste forskjellen er lagringsplassen på plata. Xbox 360 har hatt HDMI veeeldig lenge nå. Hvem er det det prøver å lure? Endret 16. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tåpelig. At folk her sier at Xbox er best, kun fordi du har det selv. Hvis du har færre penger ville jeg valgt 360. Hvis prisen ikke har noe å si, kjør ps3! Det er ingenting som er best, begge deler har + og -, derfor kan det være lurt å velge etter hva slags type spill man liker. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tåpelig. At folk her sier at Xbox er best, kun fordi du har det selv. Hvis du har færre penger ville jeg valgt 360. Hvis prisen ikke har noe å si, kjør ps3! Ja for det innlegget der var jo ikke tåpelig... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tåpelig. At folk her sier at Xbox er best, kun fordi du har det selv. Hvis du har færre penger ville jeg valgt 360. Hvis prisen ikke har noe å si, kjør ps3! Tåpelig at folk mener PS3 er best, kun fordi dem ikke har råd til begge. Selv sitter jeg med PS360Wii. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 PS3 + Blu-ray avspiller. + Du kan sette inn egen HDD + Fler eksklusiver - PSN er mye dårligere enn XBL - Dyr! Xbox 360 + Beste live tjenesten + Flest spill + Beste håndkontroller (velger å ta dette med siden over 90% av alle gamere mener dette) + Kan lett flashes for å spille brente plater (dette kan være et minus for noen også da..) + Meget god oppskalering på DVD plater - XBL koster penger - Dyrt ekstrautstyr - Viftestøy Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Prøver du å være morsom nå? Lagringsmedie har da ikke noe med grafikk å gjøre. 360 støtter også HDMI om du ikke har fått med det. Hva har det med morsomhet og gjøre? Var bare en lett forstålig måte og vise bidle kvalitet på, du er som baltusbrun sier og enda litt fanboy med usakelige beskytninger.Jeg sier ikke at x360 er rævva eller no sånt, bra nok men jeg mener nå hvertfall at en ville fått på mange måter en bedre underholdning og other stuff med en ps3. Men dettte kommer jo også an på hva kam foretrekker? Ser jo også at mange spillprodusenter velger og kjøre mer ps3 en 360 nå til dags en som motsatt var før, og som jeg sier muligheten til høyere kvalitet. Snart kommer jo GT5 også. ps3 eks. akuratt som inFamous for de som liker det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Prøver du å være morsom nå? Lagringsmedie har da ikke noe med grafikk å gjøre. 360 støtter også HDMI om du ikke har fått med det. Hva har det med morsomhet og gjøre? Var bare en lett forstålig måte og vise bidle kvalitet på, du er som baltusbrun sier og enda litt fanboy med usakelige beskytninger.Jeg sier ikke at x360 er rævva eller no sånt, bra nok men jeg mener nå hvertfall at en ville fått på mange måter en bedre underholdning og other stuff med en ps3. Men dettte kommer jo også an på hva kam foretrekker? Ser jo også at mange spillprodusenter velger og kjøre mer ps3 en 360 nå til dags en som motsatt var før, og som jeg sier muligheten til høyere kvalitet. Snart kommer jo GT5 også. ps3 eks. akuratt som inFamous for de som liker det. Nok en gang, Blu-ray har kun mer lagringskapasitet. Tror dette tråden burde bli stengt da dette kun fører til fjortissfanboykrig. Endret 16. juni 2009 av timb Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ja og så har vi jo HD bilde som krever mer plass. Endret 16. juni 2009 av zibiri Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja og så har vi jo HD bilde som krever mer plass. Det betyr fremdeles ikke at den kan vise bedre kvalitet. Bare mer informasjon på plata. Hvis ikke du har lagt merke til det, så kan alle 360 spill spilles i 1080i. Som er Full HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg