Ohny Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Går det ikke ann å koble kamera til tv slik som digicams? Det er snakk om Nikon D60 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det kommer selfølgelig på åssen inngang på TV og kamera du har. Foreksempel om du har mulighet for kameria-usb med video ende til og putte i tv'en så er det èn mulighet hvertfall, etc Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Det er sånn jack plugg fra kamera, også sånn gul plugg inn på tv (AV3), det er en svart plugg også, men det er nok lyden. likevel får jeg svart bilde på tven Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Har du riktig kanal på da? Og skrudd på kameraet Endret 16. juni 2009 av zibiri Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Jada... er ganske sikker på at tven står på AV3, og at kamera er On, for når jeg tar av kabelen fra kamera så får jeg da opp bilde Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Argh! Never mind, fikk til nå. jeg brukte riktig kabel denne gangen, den første tilhørte min digicam sjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå