fj0rtiz Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg ser ikke ut til å få betale for varene jeg skal kjøpe på ebay. Paypal kontoen er klar, kortet ser ut til å være bekreftet og knyttet til ebay kontoen, men ALIKEVEL går det ikke. Noe så irriterende. Får denne beskjeden: "To complete this payment, add a debit or credit card to your PayPal account or Update your Credit Card or Debit Card." Men HALLO - jeg har jo gjort det! Noen ganger får jeg også beskjed om å prøve på nytt, eller det står at jeg skal fylle ut kort nr og sånn. Når jeg fyllte ut kort nummeret osv til kortet jeg skulle betale med, som også var linket til PayPal kontoen, fikk jeg denne beskjeden: "This credit card is already linked to your PayPal account. Please add a different card or go to the Profile tab and choose Add or Edit Credit Card to update your card information. Your card will only be charged if there is a remaining payment amount not covered by your PayPal balance." HVA SKAL JEG GJØRE FOR Å FÅ BETALT? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Du er ikke gammel nok til ha vise kort: 14 Okt 1993 Du får bare hat visa elektron noe som gjør at du ikke har mulighet for å handle online / på internett. For å handle online / på internett med visa elektron må du ha nettbank. Deretter overføre penger til paypal kontoen. EDIT: Hvis du bruker kortet til faren/moren din og du har lagt til kortet til paypal kontoen for første gang vil det bli trukket 15,- norske kroner fra kontoen. Da må du sjekke kontoen og du får et slik nummer du må fylle inn for å godkjenne kortet. Endret 16. juni 2009 av Gjest Lenke til kommentar
fj0rtiz Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Du er ikke gammel nok til ha vise kort: 14 Okt 1993Du får bare hat visa elektron noe som gjør at du ikke har mulighet for å handle online / på internett. For å handle online / på internett med visa elektron må du ha nettbank. Deretter overføre penger til paypal kontoen. EDIT: Hvis du bruker kortet til faren/moren din og du har lagt til kortet til paypal kontoen for første gang vil det bli trukket 15,- norske kroner fra kontoen. Da må du sjekke kontoen og du får et slik nummer du må fylle inn for å godkjenne kortet. Jaja, det er pappa's kort. Vi har ordnet med den koden Fikk den og har skrevet den inn - PayPal sier at det er "verified" så man skulle ikke tro det var noe problem.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvis du skal sende den til norge (pakke post) må du også ha http://jetcarrier.com/ Nå har ikke jeg brukt Ebay før, men vet du må ha jet carrier. Det skal da ikke være noe problem å kjøpe med PayPal @ ebay.com Du velger bare at du skal betale med kortet. Gå til PayPal kontoen og sjekk om du har tastet alt riktig innen for det kort greiene. Lenke til kommentar
fj0rtiz Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Hvis du skal sende den til norge (pakke post) må du også ha http://jetcarrier.com/Nå har ikke jeg brukt Ebay før, men vet du må ha jet carrier. Det skal da ikke være noe problem å kjøpe med PayPal @ ebay.com Du velger bare at du skal betale med kortet. Gå til PayPal kontoen og sjekk om du har tastet alt riktig innen for det kort greiene. Alt er riktig på kontoen, den er bekreftet osv. Må jeg overføre pengene fra kortet til paypal da eller? Må man overføre penger dit til den kontoen selv, og så betale med paypal? Går det ikke ann å trekke pengene fra kontoen i gjennom paypal eller? Noe så dumt. Hvorfor kan man ikke bare betale direkte slik det vanligvis er på andre shoppingsteder online. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du kan betale gjennom paypal jo =P Men annen mulighet er å sende pengene til paypal (2-5 virkedager) Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hvis du skal sende den til norge (pakke post) må du også ha http://jetcarrier.com/Nå har ikke jeg brukt Ebay før, men vet du må ha jet carrier. Tull&Tøv! Svært mange selgere på ebay sender til hele verden uten at kjøper trenger å arrangere frakta. Og svært mange av de som ikke sender til resten av kloden, godtar ikke å sende til slike videresendingsfirmaer. Har en god del handler på ebay under beltet (VISA`N sier alt for mange), og har tilgode å trenge å fixe frakta selv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå