Enceladus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kan noen fikse en handlevogn med følgende krav til komponenter? -Asus hovedkort med støtte for ddr3 ram, sata og ekstern sata -amd prosessorer -4gb ram ddr3 -Sata harddisk -Stoooort kabinett (mid tower) -Stor prosessorvifte, stor kabinettvifte og stor vifte foran HD -Bra Power Unit som er kompatibel med hovekort -ATI grafikkkort -Trådløst tastatur og mus. Geeky funkisdesign kommer foran mange funksjoner. -Billige pc høytalere -WiFi -20 tommers skjerm -Et stk DVD brenner -Et stk billig DVD rom Noen som tar utfordringen? ^^ Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 >> Hovedkort >> Prosessor >> DDR3 Ram >> Harddisk >> Kabinett >> CPU Kjøler >> Strømforsyning >> Skjermkort >> Tastatur >> Mus >> Høytalere >> Trådløs nettverkskort >> Skjerm >> Optisk leser/brenner Eksempel handlevogn: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...16-4438C7347424 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hva med Saitek Cyborg Keyboard og Saitek Cyborg Mouse Jeg ville gått for en 22 tommer skjerm eller større, det interne nettverkskortet (det er bare tungvindt å ha en ekstra USB-plugg stikkende ut av PC'n), og 5.1 høyttalere om du ser mye på film, eller 2.1 om du skal høre på musikk. Jeg regner med at du ikke har så mye musikk med mulighet for noe effekt ved 5.1-bruk. Endret 16. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Er du villig til å endre på kravene hvis jeg presenterer fristende fakta? Mye penger å spare på en intel prosessor og HK med DDR2 ram samtidig som du får like god / bedre ytelse. DDR3 ram viser seg å lønne seg best om du driver med overklokking fordi DDR3 brikker kan pushes lengre, om du kun er ute etter økt FPS i spill så koster DDR3 ram mer enn det smaker. Det nytter heller ikke å kjøpe DDR3 ram fordi du ønsker at PCen din skal være fremtidsrettet, om 1-2 år er den uansett ute på dato. Sånn er det i PC-verden disse dager. Benchmark viser også at Intel leverer mest ytelse for pengene enn AMD, hardware.no har vel faktisk testet og bevist dette også. Kan ta meg bryet å søke etter testen om du er intressert å se, men vil hvertfall sterkt anbefale Intel. Også anbefaler jeg DDR2 ram med mindre du er en entusiast, overklokker eller ytelse står sterkere enn økonomi. Endret 16. juni 2009 av siindre Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 x3 720 som Svenni anbefalte er vel kongen på haugen når det gjelder pris vs ytelse for øyeblikket. Intel har ingenting som kan måle seg i den prisklassen. Skal trådstarter gå for DDR2 vil x4 940 også slå det meste når det kommer til pris vs ytelse. Men kom gjerne med konkrete forslag, vi vil jo alle få mest for pengene! Lenke til kommentar
Thomisa Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 når du skal bruke så my som 19 tusen, hvorfor ikke legge litt mer penger på skjermkort? kanskje crossfire ville vært noe 4890 *2 eller skjermkortet 4870*2 2GB (singel) Lenke til kommentar
siindre Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 når du skal bruke så my som 19 tusen, hvorfor ikke legge litt mer penger på skjermkort? kanskje crossfire ville vært noe 4890 *2eller skjermkortet 4870*2 2GB (singel) 4890 er nettopp dumpet ganske nevneverdig i pris så vil lønne seg med det i CF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå