Gjest Gutt_15/16 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Viste ikke om jeg skulle poste dette i musikk delen eller her men har lyst til å være anonym så det får vel bli her, tingen er at jeg har fått tilbud om t å jobbe på en festival litte grann mot at jeg får gratis tilgang til festivalen jeg kan få sett mange stor band osv. men jeg kjenner ingen å dra med på denne og jeg får ikke med noen jeg kjenner godt heller for vi skal på en annen festival før det igjen, fikk litt inntrykk av at de fleste som skal jobbe der har blitt litt kjent med hverandre osv. så føler jeg kommer til å være litt outsider i arbeids miljøet også. Vet ikke helt egenlitg har på en måte veldig lyst men det kan bli litt ille å gå alene tror jeg det er en del jeg sånn halvveis kjenner og sånt som skal dit men som det absolutt ikke er aktuelt og henge med på alene, er liksom sånn jeg kunne snakket litt med de vis jeg hadde med min venner men kan ikke gå med de liksom vis dere forstår? Vanskelig å forklare.. Jeg kommer heller ikke til å bli kjent med noen i løpet av festivalen som man gjerne gjør siden jeg bor i nærområde og bare kommer til å stikke innom på de konsertene jeg vil se.. Jeg har litt lyst å bare kjøre på og gjøre det men faen da sånne ting er vansklig i 16års aldrene synes jeg hadde vært greit om jeg var 29år elns men siden jeg er så ung så..ja vet ikke råd, tips, meninger? Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kjør på. Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 dra. se på det som en mulighet til å teste dine sosiale skills. utrolig hvor sosiale folk flest blir i fylla. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 dra. se på det som en mulighet til å teste dine sosiale skills. utrolig hvor sosiale folk flest blir i fylla. Tviler på at han får tak i boose på en festival Er i samme situasjon. Ingen å gå på festival med. Gojira på Slottsfestivalen og Amon Amarth i Okt. Lenke til kommentar
Angua Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 det er ikke nødvendig å ha drukket selv, så lenge alle andre har drukket. da er de lette å komme inn på, samtidig som at man selv slipper å drite seg ut ved å være dritings selv. hvis man ikke har guts til å dra på festival uten å vite om noen andre, kan man alltids bli kjent med nye folk via forum... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 PM om noen skal se Gojira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå