Royzer Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan konvertere f.eks. filmer med 320*320 piksler til 640*480 piksler eller høyere. Har prøvd litt med "windows movie maker" og "pure motion edit studio" men uten å lykkes. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tadam Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 øker du oppløsnignen blir det dårligere kvalitet... så hvis det er derfor du vil resize så er det egentlig ikke vits... men, men jeg vet ikke hva du skal så... PS du kan jo altid bare kjøre det i full-screen mode eller lignende hvis det kun er større bilde du er ute etter Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg har noen musikkvideoer som har dårlig kvalitet, f.eks. når det er mye som beveger og det er mye lys blir bildet ganske "blurry". Er det ingen måte å forbedre dette på? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 lol du kan ikke helt magiskt plutselig bare øke oppløsningen på filmene dine. du kan derimot prøve med filtere, selv om jeg har liten tro på dette. skal du ha musikkvideoer i bra kvalitet bør du heller statse på SVCD. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 vel, alså det er den som ripper musikkvideoene som bestemme hvilken kvlaitet det skal være på dem. Kvaliteten kan du ikke gjøre så mye med selv, når du har hentet den fra andre. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Mitt tips er å laste ned virtualdub fra www.virtualdub.com samt så mange filtre du kan av de du syns høres gode ut. Etterpå prøver du deg fram. Jeg har oppskalert noen musikkvideoer fra 320x240 til 640x480. Men jeg har bestandig forkastet resultatet, i og med at det aldri blir MYE bedre i forhold til den økningen i plass filen tar. Men Xsharpen-filteret er veldig bra, og kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Skal du ha god kvalitet må du ha en god source/kilde også. Har du kun crappy kvalitet på kilden din vil aldri resultatet bli bra... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 lol du kan ikke helt magiskt plutselig bare øke oppløsningen. Joda, det har jeg sett på film. Men som andre sier: Det er lite du kan gjøre for å forbedre en film. Mitt beste tips er å laste den en ny versjon (sort by size) Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Da får jeg heller prøve å finne filmen(e) i bedre kvalitet. Noen som har forslag til hvor jeg kan finne disse musikkvideoene: Christina Aguilera - Dirrty Christina Aguilera - Fighter med flere..... Har prøvd i Kazaa men det er bare 340*240. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg tror ikke det er så lovlig å nevne plasser du kan gjøre det ifølge de nye rettningslinjene. Det som er ekstra ulovlig er å nevne direct connect (DC), så dersom noen som nevner en DC-hubb, så er det rett ut. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 jeg ble utestengt p.g.a ulovlig heter her en gang, men nå synes jeg grensene går mye lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå