havardb Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor lang tid tar det før prikker på førerkortet foreldes/forsvinner? Noen som vet hvor jeg må ringe for å finne ut hvor mange prikker som er registrert på førerkortet mitt? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det skal være et enkelt regnestykket om du vet hva du har blitt bøtelagt for Prikkene forsvinner 3 år etter at du har fått de. Dvs. hvis du fikk en for 2,5 år siden og får en i morra, så forsvinner den første om et halvt år, og den du får i morra, om tre år Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Aahh, takk for infoen^^ Men hvordan kan jeg få vite hvor mange prikker jeg har? Tror forresten at de jeg hadde har forsvunnet. Men hadde vært greit å vite. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvem ga deg prikkene ?? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Laserkontroll, mistet lappen i 3 mnd. Men det er lengre enn 3 år siden. Hadde bare lyst å funnet ut om jeg har noen jeg kanskje ikke er klar over ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hadde vært fint med en web-tjeneste, SMS el.l. der man kunne sjekke antallet prikket man har igjen, og når de går ut, om ikke annet så for å se om de faktisk blir borte etter 3 år.... Beste løsning er kanskje å kjøre forbi en fartskontroll i altfor stor fart, og så be betjenten (alltid en trønder, med trønderbart) sjekke dette for deg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Var faktis en trønder som tok lappen min Men ja, hadde vært fint med en slik løsning. Forstår ikke helt hvorfor det ikke skulle være mulig. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Beste løsning er kanskje å kjøre forbi en fartskontroll i altfor stor fart, og så be betjenten (alltid en trønder, med trønderbart) sjekke dette for deg Stemmer det ja for min del! Lenke til kommentar
btk- Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du får vel ikke prikker når du mister lappen, eller har jeg misforstått dette totalt? Trodde man fikk prikker for bøter, og mistet lappen når man fikk åtte prikker - dette for å forhindre at folk bare kan surfe rundt like under grensen for å miste lappen og betale alle bøtene sine. Derfor trodde jeg ikke man fikk prikker hvis man mistet lappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå