LordErr Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Et lite forslag. Hva med å få opp en rdf fil med alle de siste nyhetene. noe alla det slashdot.org har. Det hadde vært flott, så vi kan få en news feed fra dere og lett intregere dette i programmer som karamba, evolution ol. ref: http://slashdot.org/slashdot.rdf ps. titt på source. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Et lite forslag. Hva med å få opp en rdf fil med alle de siste nyhetene. noe alla det slashdot.org har. Det hadde vært flott, så vi kan få en news feed fra dere og lett intregere dette i programmer som karamba, evolution ol. ref: http://slashdot.org/slashdot.rdf ps. titt på source. Vi jobber med et nytt publiseringssystem som vil muliggjøre slike ting. Skal ta en prat om dette. Takker for forslaget! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 For dere som er interresert i det så har vi xml filer som viser bla siste 10 nedlastinger, siste 10 drivere og siste 10 nyheter fra Programmer.no som vi bruker der frem til det nye pub sys er klart. http://www.programmer.no/cache/ :wink: Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Vi jobber med et nytt publiseringssystem som vil muliggjøre slike ting. Skal ta en prat om dette. Takker for forslaget! Flott! Det hadde vært fint om du kunne holdt meg litt oppdatert når det gjelder akkurat dette. Gjerne på PM Lenke til kommentar
lobster Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvilket publiserings verktøy skal dere gå over til? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det blir et eget system som vi i nettverket selv har utviklet, slik at vi får alt spesialtilpasset og etter slike specs som vi vil ha :-) Lenke til kommentar
pskard Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Flott! Det hadde vært fint om du kunne holdt meg litt oppdatert når det gjelder akkurat dette. Gjerne på PM Er nok redd jeg ikke kommer til å huske det når systemet er klart... Send meg heller en mail når du ser at vi har lagt over til nytt pub.sys. peroivind (A) hardware.no er adressen min. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hadde vært genialt å hatt newsfeed så man kan intergrere det på web-sider.. Skulle akkurat til å foreslå dette når jeg så denne tråden.. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det blir et eget system som vi i nettverket selv har utviklet, slik at vi får alt spesialtilpasset og etter slike specs som vi vil ha :-) Det er vel ikke tilfeldigvis samme som barbare.no skal implentere? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Går utifra at de fleste av sitene skal bruke det. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Går utifra at de fleste av sitene skal bruke det. Det er vel ikke det som barbara.no lager i samarbeid med noen HIST-studenter? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Går utifra at de fleste av sitene skal bruke det. Det er vel ikke det som barbara.no lager i samarbeid med noen HIST-studenter? Nei. Dette er noe vi lager helt selv. Gamer.no kjører allerede på pub.syset. Når vi får mer klart kommer vi til å legge over flere siter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå