1i1i1i1i1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei! Jeg fikk min Samsung LE40A656 for 1 uke siden, og jeg har vært veldig fornøyd med den. Men da jeg skulle pusse skjermen nå så fant jeg mange synlige riper, irriterer meg veldig! Vet noen om jeg kan få de vekk eller iallefal gjøre de mindre synlige? Har lest litt og det er visst sånn at den klutten er Microfiber eller noe, så advarer alle og ikke bruke den drit klutten. Er det noe jeg kan bruke for og få ripene vekk eller gjøre de mindre synlig? eller må jeg leve med det? Takker mye for svar:) Endret 16. juni 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvis du velger å leve med dem, er det sannsynligvis til å leve med dersom de ikke er synlige på avstand. Det er jo sjelden man ser på TV fra under to meters avstand. Men om du vil ha de bort, så er kanskje et veldig fint slipemiddel tingen, som f.eks. displaypolishen Clas Ohlson selger til mobiltelefondisplayer? Disclaimer: Jeg garanterer ikke at det virker, eller at det ikke kan bli verre dersom man bruker den feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå