Janmandelid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har en 160GB Samsung harddisk som jeg har brukt til å legge inn musikk og bilder på, og nå har den plutselig sluttet å virke. Den lager klikkelyder innimellom og vises heller ikke i Min Datamaskin. Jeg har prøvd PC Inspector File Recovery, men finner ikke disken der heller. Mistenker at det er lesehodet som har tatt kvelden. En bekjent av meg sa at han hadde hørt at man kunne legge disken i fryseren i et døgn for så koble den til igjen. Men er litt skeptisk til dette. Noen som har noen formeninger om dette? Er ikke så viktig det som er på den, men hadde likevel vært greit og fått hentet frem igjen det som er på den. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Beklager dette! Takk for at du flyttet den til riktig kategori! Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har hørt om flere som har hatt hell med å putte den i fryseren, ja. Merk at dette ikke er for å reparere disken, men for å midlertidig kunne aksessere dataene, og legge de over på en annen disk. Og så kassere den gamle disken med klikkelyder.. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Da prøver vi dette. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå