Gå til innhold

BK: New York morning (B/W)

kicks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig stilig bilde. Det gir meg følelsen om at det er en by der det skjer mye, siden du har brukt såpass lang lukkertid at menneskene er "i bevegelse", i tilleg til at du har valgt å ta bilde slik at det er et stilas i forgrunnen. Jeg snyes også det funker bra i svarthvitt, og at du har fått frem mange gode kontraster i bildet.

Et veldig bra bilde, etter min smak.

Lenke til kommentar
Veldig stilig bilde. Det gir meg følelsen om at det er en by der det skjer mye, siden du har brukt såpass lang lukkertid at menneskene er "i bevegelse", i tilleg til at du har valgt å ta bilde slik at det er et stilas i forgrunnen. Jeg snyes også det funker bra i svarthvitt, og at du har fått frem mange gode kontraster i bildet.

Et veldig bra bilde, etter min smak.

Enig i at lukketiden funket bra for å få med at her skjer det ting ;)

Jeg likte derimot ikke stilaset, det funker bra men jeg synest ikke det hører hjemme i et s/h new york bilde. Ellers så synest jeg det var et godt bilde

Lenke til kommentar

takker for svar.

Selv syns jeg stilaset passet godt inn der. Da jeg var i New York i fjor sommer var sto det stilaser stort sett over alt, slik at bildet får frem som det er sagt en by hvor det er mye oppussing samt travel hverdag.

Men jeg ser at bildet trenger litt størrelse for å "blomstre". Blir ikke samme opplevelse å se det i 1280 oppløsning som på full oppløsning på en 22" skjerm, men det kan vell kanskje sies om de fleste bilder

Lenke til kommentar
Selv syns jeg stilaset passet godt inn der. Da jeg var i New York i fjor sommer var sto det stilaser stort sett over alt, slik at bildet får frem som det er sagt en by hvor det er mye oppussing samt travel hverdag.

I såmåte synest jeg stilaset gjorde seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...