Deaktivert Konto Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har et problem med at internett slutter å funke. Det kommer ikke opp noen feil-side, det er bare at den laster siden til uendelig tid, uten at noe skjer. Dette er ikke noe problem med andre dataer på nettverket. Jeg bruker Vista, Dell XPS M1530, og har tidligere hatt problemer med at dataen ikke ville skru seg av (den viste Avslutter i flere timer), men dette fikset seg av seg selv. Nå er det altså Internett. Jeg har merket en liten trend med at det er et Skjold på slå av knappen når dette skjer. Er ikke sikker på om dette har noe med saken og gjøre. Det skjer uten denne også. Av og til hjelper det å lukke vinduet og åpne et nytt, evt. en annen web-browser som IE. Jeg er aktiv bruker av Chrome. Men oftest hjelper det ikke om jeg skifter. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bruker du kabel eller trådløs internett tilkobling?? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Statisk eller dynamisk IP? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg bruker trådløst nettverk. Aner ikke om jeg har statisk IP Takk roberteh Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvordan går det hvis du bruker kabel? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Aner ikke. Kabel er egentlig ikke et alternativ. Lenke til kommentar
marsfjell Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) . Endret 16. juni 2009 av marsfjell Lenke til kommentar
Asnada Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Når dette skjer; er du jamt kobla til internett, eller hoppar det ut og inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå