cake Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har pc'en brukt 50% Cpu i over 2 timer, og jeg begynner snart å bli sprø av viftestøyen.(Og ja, jeg har latt den stå i ro denne stunden. Unødvendige prosesser, tjenester, aero osv er skrudd av) Går inn i Oppgavebehandling, og der står det at prosessoren bruker 50-70% konstant. Men når jeg går på Prosesser, finner jeg ingen som pc'en bruker kraften på. Kan det det være et virus, eller har noe i systemet gått amok? Pc'en jeg bruker er en Hp Pavilion dv5, og den er jo kjent for en støyende vifte fra før. Kan det fikses med å starte maskinen på nytt? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har ingen løsning, men det ser kanskje ut til at du burde ha flyttet denne posten til noe som omhandler Windows operativsystem? Tror ikke det er noe feil med maskinvaren din. Det er heller softwaren. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bruker du Vista eller 7? Trykk på "Show processes from all users (Vis prosesser fra alle brukerne)" i Oppgavebehandling/Taskmanager. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sjekk heller med Process Montior som du kan laste ned gratis via Windows Sysinternals. http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb896645.aspx Om det er en driver som har løpt løpsk og bruker kapasiteten vil det ikke vises i den konvensjonelle task manageren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå