Special P Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg fant ingen tråd som handlet om dette så jeg lager en helt ny en. Her skal du legge ut oppskriften til din favoritt milkshake, enkelt og greit Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 3 dl melk 200 g vaniljeis 1 ts vaniljesukker 50 g hakket sjokolade Ha melken i en blender. Del isen opp, gjerne i fire biter. Ha is og sjokolade i blenderen. Dryss over vaniljesukkeret. Sett lokket på blenderen, og start maskinen. Hell milkshaken opp i høye glass, pynt gjerne med hakket sjokolade på toppen Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Beste milkshaken: 5- 6 pistasje iskuler (Evt. jordbær, sjokolade, vanilje...) 1 dl melk eller litt mindre. (prøv deg fram) Denne er kjempegod og tykk Ha det i en blender eller i en bolle og bruk vanlig håndmikser. Serveres i høye glass Endret 7. august 2009 av Sweetpea Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Vanlijeis, mengde etter ønske Melk, Halvparten så mye som det er is Sjokolademelkpulver, allt for mye... Sjokoladesaus (den som er til å ta over is), en god dæsj =Nam Ingen nøyaktig vitenskap hos meg ihvertfall Endret 7. august 2009 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå