ProXimO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei jeg har et Radeon x1800 som jeg gjerne sku ha koblet til min tv (panasonic Viera) bruker hdmi kabel som går fra tv til skjermkort,bare bak med skjermkortet så har jeg DVI adapter..jeg får opp Panasonic-TV her på pc og inne på catalyst programvare som fulgte med skjermkortet,men jeg får ikke opp no bilde på tv.. har prøvd og prøvd men får det ikke til har nu funnet ut av tv min støtter bare 1080i og ikke 1080p..vet ikke om det har noe å si,men har huket på det som har med 1080i å gjøre + jeg har satt oppløsninga til det jg har fått anbefalt.. 1290x786 .... men det vil faen ikke funke får ikke opp noen på tv enda så om noen har opplevd det samme eller har samme kort som kan hjelpe meg med instillinger og alt,hadde jeg vært ytterst takknemlig! nå har jeg oxo prøvd å bruke denne og koblet til tv'en..da får jeg en linje midt på tven,som flimrer...funker heller ikke da..hmfs..hjelp? mvh Frode Endret 18. juni 2009 av ProXimO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå