lissy86 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fikk simsen min i posten i dag. Glad gikk jeg hjem og satte disken i cd-rommet. Hører at pcen jobber og etterhvert kommer det opp en boks. Det er en tom cd står det:/ hvorfor kommer det opp tom? får ikke gjort noe som helst. skjønner ingenting. Er det noen som har opplevd det samme? Var i kontakt med ea og dem sa at dem har hørt det problemet og kan være en eller annen driver som må instaleres.. dem skulle sende meg en link på mail, men den fikk jeg selvfølgelig aldri, og nå er det stengt. jeg som ville spille sims Pcen min er ganske ny og jeg antar jeg har alt av det som skal for at sims skal klare å fungere.. jeg har en Hp pavilion dv6700 Lenke til kommentar
whreet Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fikk simsen min i posten i dag. Glad gikk jeg hjem og satte disken i cd-rommet. Hører at pcen jobber og etterhvert kommer det opp en boks. Det er en tom cd står det:/ hvorfor kommer det opp tom? får ikke gjort noe som helst. skjønner ingenting. Er det noen som har opplevd det samme? Var i kontakt med ea og dem sa at dem har hørt det problemet og kan være en eller annen driver som må instaleres.. dem skulle sende meg en link på mail, men den fikk jeg selvfølgelig aldri, og nå er det stengt. jeg som ville spille sims Pcen min er ganske ny og jeg antar jeg har alt av det som skal for at sims skal klare å fungere.. jeg har en Hp pavilion dv6700 http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...amp;y=5&x=5 Denne kansje? Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 hmm ja, men hva skal jeg installere? ingen peiling på slike ting. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sikkert chipset eller dvd ett eller annet:P Eller bare kjør hele greia Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sikkert chipset eller dvd ett eller annet:P Eller bare kjør hele greia Om drivere allerede er installert så er det ikke så veldig lurt å "installere hele greia", nei. Har du mulighet for å låne noen andres Sims 3 for å sjekke? Det kan jo hende at CD'en du har er ødelagt. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sikkert chipset eller dvd ett eller annet:P Eller bare kjør hele greia Om drivere allerede er installert så er det ikke så veldig lurt å "installere hele greia", nei. Har du mulighet for å låne noen andres Sims 3 for å sjekke? Det kan jo hende at CD'en du har er ødelagt. Det er jo samma det? Da endres ikke driverne seg så lett Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sikkert chipset eller dvd ett eller annet:P Eller bare kjør hele greia Om drivere allerede er installert så er det ikke så veldig lurt å "installere hele greia", nei. Har du mulighet for å låne noen andres Sims 3 for å sjekke? Det kan jo hende at CD'en du har er ødelagt. Det er jo samma det? Da endres ikke driverne seg så lett Hørt om driverkrasj før? Man skal alltid avinstallere de gamle først, for så å restarte. Så kan man installere de nye. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kan du prøve å sette spilldisken i en annen pc så du får eliminert at det er spillet som er problemet? Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 nei jeg får det ikke til. fader!! jeg har oppdaterte drivere. har chipset har alt. er så utrolig frustrerende. jeg har windows vista.. har det noe å si? noen her som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
funkyorange Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Sjekket sims sine sider? http://easims.custhelp.com/cgi-bin/easims....amp;p_topview=1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 snu cd plata, du har sotte den i opp ned:D kan du litt data eller bare testa sotte i plata og venta på automatisk oppstart fra cden? prøv og gå på windows utforsker og åpn innholde på cden der, og om du komme deg inpå cden trykk på setup fila eller noe sån for og starte installasjonen Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 he he nei platen er ikke satt inn feil vei. men kommer meg ikke inn. trykker jeg på stasjon E står det "prepare the blanc disc" :/ Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 he he nei platen er ikke satt inn feil vei.men kommer meg ikke inn. trykker jeg på stasjon E står det "prepare the blanc disc" :/ har du prøvd cd din på en annen pc da? Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) ja... det funker med en annen pc... formaterte pcen min her om dagen. funker fortsatt ikke :/ Endret 19. juli 2009 av lissy86 Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sikker på at PCen din har DVD-ROM og ikke CD-ROM? The Sims 3-plata er vel DVD, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Hagane Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Mulig du mangler en dekoder. Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Mulig du mangler en dekoder. hmmm hva slags dekoder da? forresten så har pcen dvdspiller Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fungerer det å åpne andre dvd'er/ spill? Lenke til kommentar
lissy86 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Fungerer det å åpne andre dvd'er/ spill? ja det gjør det :/ men sims cd min fungerer på en annen pc. så det er hverken pcen min det feiler å lese dvder ellr cdplaten.. var i kontakt med ea der sa dem at de har hatt tilfeller der vista pcer ikke klarer å lese sims. De sa at det mangler en eller annen oppdatering på driver et eller annet. sjønte ikke helt. Han skulle sende meg en link til det pcen mi akkurat trengte, men fikk aldri noe mail tilbake av dem. Ringte på nytt der dem sa at de hadde sendt, men skulle sende på nytt, men fikk aldri noe. så jeg ga opp. burde vel ringe de på nytt da.. men er det store forskjeller mellom simsen som har blitt lastet ned via utorrent f eks enn orginalcd? spiller jo sims der jeg har laste den ned. så hvis det ikke er så store forksjeller så gidder jeg ikke å pese med det så mye. men alikevel irriterende. betalte 300 for ikke noe Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har du installert alle windows oppdaderingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå