Gå til innhold

Jeg får ikke installert the sims 3 på pcen min :(

Anbefalte innlegg

Fikk simsen min i posten i dag. Glad gikk jeg hjem og satte disken i cd-rommet. Hører at pcen jobber og etterhvert kommer det opp en boks. Det er en tom cd står det:/

hvorfor kommer det opp tom? får ikke gjort noe som helst. skjønner ingenting.

Er det noen som har opplevd det samme? Var i kontakt med ea og dem sa at dem har hørt det problemet og kan være en eller annen driver som må instaleres.. dem skulle sende meg en link på mail, men den fikk jeg selvfølgelig aldri, og nå er det stengt.

jeg som ville spille sims :(

Pcen min er ganske ny og jeg antar jeg har alt av det som skal for at sims skal klare å fungere..

jeg har en Hp pavilion dv6700

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk simsen min i posten i dag. Glad gikk jeg hjem og satte disken i cd-rommet. Hører at pcen jobber og etterhvert kommer det opp en boks. Det er en tom cd står det:/

hvorfor kommer det opp tom? får ikke gjort noe som helst. skjønner ingenting.

Er det noen som har opplevd det samme? Var i kontakt med ea og dem sa at dem har hørt det problemet og kan være en eller annen driver som må instaleres.. dem skulle sende meg en link på mail, men den fikk jeg selvfølgelig aldri, og nå er det stengt.

jeg som ville spille sims :(

Pcen min er ganske ny og jeg antar jeg har alt av det som skal for at sims skal klare å fungere..

jeg har en Hp pavilion dv6700

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...amp;y=5&x=5

Denne kansje?

Lenke til kommentar
Sikkert chipset eller dvd ett eller annet:P Eller bare kjør hele greia

Om drivere allerede er installert så er det ikke så veldig lurt å "installere hele greia", nei.

Har du mulighet for å låne noen andres Sims 3 for å sjekke? Det kan jo hende at CD'en du har er ødelagt.

Lenke til kommentar

Om drivere allerede er installert så er det ikke så veldig lurt å "installere hele greia", nei.

Har du mulighet for å låne noen andres Sims 3 for å sjekke? Det kan jo hende at CD'en du har er ødelagt.

Det er jo samma det? Da endres ikke driverne seg så lett

Lenke til kommentar

Det er jo samma det? Da endres ikke driverne seg så lett

Hørt om driverkrasj før? :p

Man skal alltid avinstallere de gamle først, for så å restarte. kan man installere de nye. ;)

Lenke til kommentar

snu cd plata, du har sotte den i opp ned:D

kan du litt data eller bare testa sotte i plata og venta på automatisk oppstart fra cden? prøv og gå på windows utforsker og åpn innholde på cden der, og om du komme deg inpå cden trykk på setup fila eller noe sån for og starte installasjonen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Fungerer det å åpne andre dvd'er/ spill?

ja det gjør det :/ men sims cd min fungerer på en annen pc. så det er hverken pcen min det feiler å lese dvder ellr cdplaten..

var i kontakt med ea der sa dem at de har hatt tilfeller der vista pcer ikke klarer å lese sims. De sa at det mangler en eller annen oppdatering på driver et eller annet. sjønte ikke helt. Han skulle sende meg en link til det pcen mi akkurat trengte, men fikk aldri noe mail tilbake av dem. Ringte på nytt der dem sa at de hadde sendt, men skulle sende på nytt, men fikk aldri noe. så jeg ga opp. burde vel ringe de på nytt da..

men er det store forskjeller mellom simsen som har blitt lastet ned via utorrent f eks enn orginalcd? spiller jo sims der jeg har laste den ned. så hvis det ikke er så store forksjeller så gidder jeg ikke å pese med det så mye. men alikevel irriterende. betalte 300 for ikke noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...