TheDale Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå vet jeg ikke hva katta heter, så derfor "katta" Nå håper jeg at folk som leser og ser dette vil kommentere, uansett hva det måtte være så er en tilbakemelding alltid velkommen. Til og med dere som ikke pleier legge igjen beskjeder Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Så nuzzelig! <3 Fokus sitter perfekt, og jeg liker komposisjonen. Litt mørkt? Kan sikkert fikses med litt kurvenapping. Helt riktig DOF. Ekstremt søt modell! Totalt sett kjempebra. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 DOF? Tusen takk for tilbakemelding! Er det noen andre av dere 66 personer som til nå har sett bildet som har noe å kommentere? Hva som helst Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ingen fotograf eller har peil på ting rundt fotografering, men synes bildet var skikkelig fint. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg er heller ingen fotograf, så setter pris på alle kommentarer Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Søtt! Kunne godt ha vært litt lysere.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 DOF? Depth of field, eller dybdeskarphet på godt norsk Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Må si at det første som treffer meg (uten å ha lest igjennom noe av hva andre har sagt) er at blikket til katten har et menneskelig innhold. Føler nesten at det er en liten person som ligger der og ser over skulderen min... Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Kan sikkert fikses med litt kurvenapping. Hvordan ble dette? Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nydelig bilde! Liker det veldig godt Lenke til kommentar
-DMB- Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Synd at jeg er allergisk mot katter. Pent bilde, og en veldig søt pusekatt. Liker også at du prøver å få alle til å kommentere. Det er nok veldig mange her som bare ser på bilder, og ikke gidder si hva de mener om bildet, meg inkludert. Tror både fotografer og bilder kan ha godt av mange kommentarer. Selv om jeg er rimelig fersk i gamet, og ikke kan kommentere så veldig teknisk på bilder, så kan jeg fortsatt si hva jeg liker og ikke liker, bare uten alle de tekniske ordene. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takker for kommentarer Hvordan var forresten det siste bilde jeg posta kontra det første? Når det kommer til kommentarer så synest jeg det generelt er for lite av det når det kommer til bildekritikk. Jeg har tatt et tak for å bli flinkere, rett og slett fordi at jeg vet at det er hyggelig med kommentarer. For ikke å utelate at jeg også ønsker å forbedre meg som hobbyfotograf og da ønsker feedback på slik at jeg kan ta det til etteretning Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Veldig fint bilde, og uttrykket på katten var stilig! Jeg er ikke helt sikker på hvem av de to jeg liker best, men tror at jeg må gå for den 2. versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå