OleAlexanderK Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tjohei! Her kommer et "portrett" fra meg Mvh. OleA Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du har fokus på øynene, noe som er bra. Fine farger og nøytral bakgrunn. Noe som tok litt oppmerksomhet er den linjen. Har ikke klart å bestemme meg om jeg synes den forstyrrer eller fører oppmerksomheten til øynene. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du har fokus på øynene, noe som er bra. Fine farger og nøytral bakgrunn. Noe som tok litt oppmerksomhet er den linjen. Har ikke klart å bestemme meg om jeg synes den forstyrrer eller fører oppmerksomheten til øynene. Word! Synest øynene var litt intense jeg, noe som også får dette bildet til å funke Lenke til kommentar
znace Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 må si meg enig med Natrium he. men likte det ar fargen på sjorta lyste opp øjnene Lenke til kommentar
OleAlexanderK Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takk for fin kritikk Mvh. Ole A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå