unwill Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, Jeg har i 2001 tatt all obligatorisk for å ta lappen, men strøyk i oppkjøringen. Etter det har jeg flyttet og ta lappen rask igjen ble desverre ikke gjort, det angrer jeg litt på nå, men ikke så mye å gjøre med det. Siden den gang har det kommet nye regler om opplegget, Noen som vet om min teori, langkjøring, glattkjøring, mørkkjøring osv fortsatt gjelder i dag eller må jeg ta alt på nytt? Og er det noen steder i landet som har en pakke der jeg kan få lappen i løpet av en ukes tid? Jeg har en del ferie nå og har tenkt til å ta lappen så rask som mulig. (Hvor mye vil det koste?) Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bjørlo kjøreskole (Nordfjordeid, Sogn og Fjordane) har intensivkurs, men jeg sjekka nå, og de har ikke noe ledig før september. Lenke til kommentar
Responsive Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mørkekjøringen gjelder iallefall alltid, siden de som har trafikkaltgrunnkurs nå får tatt det da de er 16 og gjelder til man tar lappen (anytime) Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Teorien er kun gyldig i tre år (trafikkopplæringsforskriften § 29-5). Så lenge dine tidligere kurs fortsatt svarer til de nye kravene (noe jeg tviler på, i og med at det ble endret en del) er de fortsatt gyldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå