Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Roaccutana tørr hud


Gjest Jente16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente16

Heei, jeg starta med roaccutana for 5 dager siden, og jeg har merket at huden min har blitt VELDIG tørr allerede, spesielt på annsiktet..og den kommer sikkert til å bli mye tørerre ..når jeg tar på foundation ser det så stygt ut, for da syns det skikkelig godt:S Og jeg er redd for å få mer kviser hvis jeg bruker fet fuktighetskrem, for det fikk jeg før! Så jeg vet ikke om det er noe spesielt jeg kan bruke før jeg tar på foundation så tørre huden ikke syns så veldig som ikke er så veldig dyrt? :)

 

Jeg har egentlig ikke så masse kviser på annsiktet, men på ryggen har jeg masse store kviser, er det noen som vet hvor langt tid det tar før kvisene går bort? for i denna uken har jeg fått veldig mange små kviser på panna.. :(

 

Og en ting til.. får man mensen når man går på kuren? Får jeg skulle egentlig ha fått det siste uke da jeg startet, men det har jeg ikke!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Meg_*
Tok ikke mange ukene før roaccutanen begynte å vise progresjon hos meg. Kjøpte en god fuktighetskrem med litt solfaktor på apoteket, funket fjell :)

 

Husker du hva den fuktighetskremen het da? (:

Lenke til kommentar

Det er en rosa flaske fra ESSEX på apoteket som anbefales. Er tynn så den kan brukes i ansiktet og.

 

Leppene blir sinnsykt tørre. Første kuren var det virkelig et problem for meg. Men har funnet løsningen nå som jeg er på kur nr.2 - et familiemedlem av meg som selger en spesiell krem som funker knall. Hjelper også å smøre den over ansiktet og leppene om natten, så bygger man opp litt "toleranse" på dagtid så man slipper å smøre seg i hytt og pine. Kan godt skaffe deg hvis du sender en PM.

 

Ellers så kunne du jo sikkert spurt en hudsalong hva de anbefaler? (pass på lommeboken tho). Er vel mer komplisert for jenter som skal bale med sminke og den pakken der kan jeg tenke meg (du slipper ihvertfall barbering)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...