Hrodebert Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 er mer imponert over posten, er jo faktisk de som frakter greiene...men, har opplevd det samme selv, å sitte med varen i hånda under 24timer etter bestilling. Mhm.. for min del når jeg bestiller fra komplett eller netshop så har jeg varen innen det har gått 24 timer, og det er med posten. Deilig å bo i en by hvor posten faktisk klarer å levere så raskt Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skulle ønske man slutta å lage skryteposter i saker hvor man bare har fått normal behandling... Det skulle bare mangle at ikke komplett klarte å lever ting kjapt til posten nå etter alle problemene som oppsto rundt igangkjøringen av roboten på lageret deres! Er det noen som skal ha skryt så er det Posten, men igjen, dette er jo bare normal postgang. For noe tull, absolutt alle nettbutikker bruker posten som leveringskanal. Tull. Absolutt alle nettbutikker bruker ikke utelukkende posten som leveringskanal. Bestilte en disk fra Amentio for noen uker tilbake. Bestilt rundt lunchtider og levert på døren av Schenker neste formiddag før kl. 10. Da hadde pakken tilbakelagt en distanse på rundt 45 mil fra GNT i Sandefjord til meg. Så verken Posten eller Komplett er på noen måte unike med tanke på levering. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei ok det var en overdrivelse, 99% av alle norske nettbutikker bruker posten/bring som leveringskanal. Fornøyd? Og si at komplett ikke er unik på tanke på levering bare fordi du har fått en harddisk levert raskt blir vel å ta litt hardt i. Det er ikke mange nettbutikker her til lands som har et like effektivt system som det komplett har, og ser du på gjennomsnittet er det ikke mange nettbutikker som kan konkurrere på hurtighet - og hvertfall ikke Amentio. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Nei ok det var en overdrivelse, 99% av alle norske nettbutikker bruker posten/bring som leveringskanal. Fornøyd? Og si at komplett ikke er unik på tanke på levering bare fordi du har fått en harddisk levert raskt blir vel å ta litt hardt i. Det er ikke mange nettbutikker her til lands som har et like effektivt system som det komplett har, og ser du på gjennomsnittet er det ikke mange nettbutikker som kan konkurrere på hurtighet - og hvertfall ikke Amentio. Det blir vel ikke å ta noe mer hardt i enn at du mener Komplett er unike på levering fordi noen har fått levert et skjermkort raskt. Det skulle da bare mangle at ikke Komplett har et effektivt system så mye penger og ressurser de har satset på det. Men, merkelig nok opplever jeg fremdeles de lengste leveringstidene fra Komplett sammenlignet med alle andre butikker jeg handler ifra. De desidert raskeste leveransene er gjentagende fra PS. Og som nevnt, til og med Amentio har for meg i snitt vært raskere enn Komplett basert på de siste 15-20 sendingene jeg har mottatt i løpet av siste år. Endret 14. juli 2009 av Valotunk Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg vil gjerne benytte anledningen til å sende en hilsen ... Nei, spøk til sides. PS og Komplett er de to butikkene jeg har benyttet meg av innen kjøp av PC utstyr. Hver gang så har jeg fått varene raskere når jeg har bestil fra PS Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Nei ok det var en overdrivelse, 99% av alle norske nettbutikker bruker posten/bring som leveringskanal. Fornøyd? Og si at komplett ikke er unik på tanke på levering bare fordi du har fått en harddisk levert raskt blir vel å ta litt hardt i. Det er ikke mange nettbutikker her til lands som har et like effektivt system som det komplett har, og ser du på gjennomsnittet er det ikke mange nettbutikker som kan konkurrere på hurtighet - og hvertfall ikke Amentio. Amentio har såvidt jeg har forstått ikke eget lager, noe som gjør at de ikke har noen ting med pakking/forsending av varene å gjøre. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Skulle ønske man slutta å lage skryteposter i saker hvor man bare har fått normal behandling... Det skulle bare mangle at ikke komplett klarte å lever ting kjapt til posten nå etter alle problemene som oppsto rundt igangkjøringen av roboten på lageret deres! Er det noen som skal ha skryt så er det Posten, men igjen, dette er jo bare normal postgang. For noe tull, absolutt alle nettbutikker bruker posten som leveringskanal. Hvorfor er komplett.no gjennomsnittelig så uhyre mye raskere enn resten da? Det er å få behandlet ordren, pakket varen og levert pakken til posten som er flaskehalsen i så godt som alle nettbutikker. Hos komplett tar det ofte under en time fra varen er bestillt til den er registrert i posten sitt system. Få som kan matche det tempoet.. Ønsker jeg noe raskt så handler jeg alltid hos komplett selv om de kanskje koster noen få krone mer. Jeg vil si at de få kronene ekstra du bruker går til service. Hvis nåe går til helvette så er de flinke på den og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå