Mr. Fiskum Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hai. Besetillte meg et skjermkort (ati 4890 toxic for dere som må vite ) på søndgag hos komplett.no, regnet med at jeg ville motta dette på torsdag, fredag eller neste mandag. Så fikk jeg det faktisk levert i dag, og jeg bor i Namsos 20 mil nord for Trondheim. Im impressed! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 er mer imponert over posten, er jo faktisk de som frakter greiene... men, har opplevd det samme selv, å sitte med varen i hånda under 24timer etter bestilling. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Helt normalt. Heldig du som bor i Namsos, 2 dager imot 3 her på Skage Kan jo bestille til postkontor i Namsos, men det er jo stress. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Skulle ønske man slutta å lage skryteposter i saker hvor man bare har fått normal behandling... Det skulle bare mangle at ikke komplett klarte å lever ting kjapt til posten nå etter alle problemene som oppsto rundt igangkjøringen av roboten på lageret deres! Er det noen som skal ha skryt så er det Posten, men igjen, dette er jo bare normal postgang. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er vel kanskje noen som er vant til dårlig leveringstid fra andre butikker da... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Får aldri pakker før 4 dager etter bestilling. Bor i Bodø, så er litt lengre da.. Lenke til kommentar
tness Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Får aldri pakker før 4 dager etter bestilling. Bor i Bodø, så er litt lengre da.. Bor også i Bodø regner 3-4 dager fra pakken er registrert på posten. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror all post går gjennom Fauske, noe som gjerne gjør at det tar en dag ekstra. Mange ganger blitt irritert på posten her oppe. Fikk en pakke fra USA en gang, som ble sendt med UPS. Tok 2 dager fra LA. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 er nok ironisk at f.eks hong kong-oslo er raskere enn oslo-bergen når det kommer til avstandene. eller at jeg kan sende en pakke på 1kg 5ganger england-norge for prisen av en tur innenlands her. men i forhold til levering synest jeg komplett gjør det bra, men de gangene jeg har måttet sendt no inn til de har det virket som de har prøvd ansette de mest inkompetente folke de har kunnet finne til og jobbe på verkstedet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) På akkurat det planet (å sende inn saker og ting) er Amentio mye bedre. Endret 18. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 er heldig å få pakka etter ei uke der jeg bor på hybel (på andenes) men det er bare ut helga jeg bor her da Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Andenes er jo litt uti ødemarka da Kan tenke meg at det tar litt tid.. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) har sendt inn ting til amentio og hatt null problem med det. hos komplett har jeg ved flere tilfeller sendt inn igjen ting hvor jeg da har tapet på utskrift av diagnostic som det virker som de bare kaster med engang så starter se etter feil selv. få inn et kabinett hvor feilmelding sier direkte at rammen er defekt og utskrift av memtest vedlagt for så bytte hovedkort synest jeg er direkte imponerende. la med utskrift av nvidia sin konklusjon om at broen i et "2i1" skjermkort var defekt da begge halvdeler funket men ikke sammen samt hvordan gjenskape problemet som bare oppsto i spill som støttet sli, komplett konkluderte med at kortet var ok og returnerte det med samme feil. Endret 18. juni 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Må si at jeg også er imponert over posten til tider men Komplett gjør en meget bra jobb! De som leverer fortest i sammenligning til andre nettsider (Jeg har vært borti). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Må si at jeg også er imponert over posten til tider men Komplett gjør en meget bra jobb!De som leverer fortest i sammenligning til andre nettsider (Jeg har vært borti). Leveringstid har ingenting/lite å gjøre med butikk. Er posten som frakter. Jeg har aldri fått en komplettansatt på døren hvertfall. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Må si at jeg også er imponert over posten til tider men Komplett gjør en meget bra jobb!De som leverer fortest i sammenligning til andre nettsider (Jeg har vært borti). Leveringstid har ingenting/lite å gjøre med butikk. Er posten som frakter. Jeg har aldri fått en komplettansatt på døren hvertfall. Jeg snakker om og pakke ned varen og sende den til posten for vidre frakt.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Min erfaring på akkurat det er at Netshop og MPX er minst like raske (eller trege, alt ettersom)... Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 vel har dere prøvd å spore pakka? den er faktisk på postkontoret dagen FØR du får hentelappen i posten mange ganger Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hai.Besetillte meg et skjermkort (ati 4890 toxic for dere som må vite ) på søndgag hos komplett.no, regnet med at jeg ville motta dette på torsdag, fredag eller neste mandag. Så fikk jeg det faktisk levert i dag, og jeg bor i Namsos 20 mil nord for Trondheim. Im impressed! Du er heldig.. Jeg bestilte ny skjerm og høytalere for snart 2 uker siden. Det hadde forsendingsdate 7/7, nå er det 14/7 og de har enda ikke sendt det. Har klaga og "Det skulle ikke skje igjen. Pakken sendes 7/7". Jaha, den mailen fikk jeg idag, altså 14/7, og det er ikke pga forsinkelser for jeg sendte mail til dem igår -.- DETTE ER FOR DÅRLIG! Hadde de bare fortsatt å imponere meg som før, da jeg fikk rambrikker i posten mandagen etter søndagen jeg bestilte, eller da jeg fikk pc'n min 2 dager etter bestillingen..! Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Skulle ønske man slutta å lage skryteposter i saker hvor man bare har fått normal behandling... Det skulle bare mangle at ikke komplett klarte å lever ting kjapt til posten nå etter alle problemene som oppsto rundt igangkjøringen av roboten på lageret deres! Er det noen som skal ha skryt så er det Posten, men igjen, dette er jo bare normal postgang. For noe tull, absolutt alle nettbutikker bruker posten som leveringskanal. Hvorfor er komplett.no gjennomsnittelig så uhyre mye raskere enn resten da? Det er å få behandlet ordren, pakket varen og levert pakken til posten som er flaskehalsen i så godt som alle nettbutikker. Hos komplett tar det ofte under en time fra varen er bestillt til den er registrert i posten sitt system. Få som kan matche det tempoet.. Ønsker jeg noe raskt så handler jeg alltid hos komplett selv om de kanskje koster noen få krone mer. Endret 13. juli 2009 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå