Gå til innhold

Komplett imponerer stort!

Anbefalte innlegg

Hai.

Besetillte meg et skjermkort (ati 4890 toxic for dere som må vite :p) på søndgag hos komplett.no, regnet med at jeg ville motta dette på torsdag, fredag eller neste mandag. Så fikk jeg det faktisk levert i dag, og jeg bor i Namsos 20 mil nord for Trondheim. Im impressed! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ønske man slutta å lage skryteposter i saker hvor man bare har fått normal behandling...

Det skulle bare mangle at ikke komplett klarte å lever ting kjapt til posten nå etter alle problemene som oppsto rundt igangkjøringen av roboten på lageret deres!

Er det noen som skal ha skryt så er det Posten, men igjen, dette er jo bare normal postgang.

Lenke til kommentar

er nok ironisk at f.eks hong kong-oslo er raskere enn oslo-bergen når det kommer til avstandene.

eller at jeg kan sende en pakke på 1kg 5ganger england-norge for prisen av en tur innenlands her.

men i forhold til levering synest jeg komplett gjør det bra, men de gangene jeg har måttet sendt no inn til de har det virket som de har prøvd ansette de mest inkompetente folke de har kunnet finne til og jobbe på verkstedet.

Lenke til kommentar

har sendt inn ting til amentio og hatt null problem med det.

hos komplett har jeg ved flere tilfeller sendt inn igjen ting hvor jeg da har tapet på utskrift av diagnostic som det virker som de bare kaster med engang så starter se etter feil selv.

få inn et kabinett hvor feilmelding sier direkte at rammen er defekt og utskrift av memtest vedlagt for så bytte hovedkort synest jeg er direkte imponerende.

la med utskrift av nvidia sin konklusjon om at broen i et "2i1" skjermkort var defekt da begge halvdeler funket men ikke sammen samt hvordan gjenskape problemet som bare oppsto i spill som støttet sli, komplett konkluderte med at kortet var ok og returnerte det med samme feil.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Må si at jeg også er imponert over posten til tider men Komplett gjør en meget bra jobb!

De som leverer fortest i sammenligning til andre nettsider (Jeg har vært borti).

Leveringstid har ingenting/lite å gjøre med butikk. Er posten som frakter.

Jeg har aldri fått en komplettansatt på døren hvertfall.

Lenke til kommentar
Må si at jeg også er imponert over posten til tider men Komplett gjør en meget bra jobb!

De som leverer fortest i sammenligning til andre nettsider (Jeg har vært borti).

Leveringstid har ingenting/lite å gjøre med butikk. Er posten som frakter.

Jeg har aldri fått en komplettansatt på døren hvertfall.

Jeg snakker om og pakke ned varen og sende den til posten for vidre frakt..

Lenke til kommentar
Hai.

Besetillte meg et skjermkort (ati 4890 toxic for dere som må vite :p ) på søndgag hos komplett.no, regnet med at jeg ville motta dette på torsdag, fredag eller neste mandag. Så fikk jeg det faktisk levert i dag, og jeg bor i Namsos 20 mil nord for Trondheim. Im impressed! :w00t:

Du er heldig..

Jeg bestilte ny skjerm og høytalere for snart 2 uker siden.

Det hadde forsendingsdate 7/7, nå er det 14/7 og de har enda ikke sendt det. Har klaga og "Det skulle ikke skje igjen. Pakken sendes 7/7". Jaha, den mailen fikk jeg idag, altså 14/7, og det er ikke pga forsinkelser for jeg sendte mail til dem igår -.-

DETTE ER FOR DÅRLIG!

Hadde de bare fortsatt å imponere meg som før, da jeg fikk rambrikker i posten mandagen etter søndagen jeg bestilte, eller da jeg fikk pc'n min 2 dager etter bestillingen..!

Lenke til kommentar
Skulle ønske man slutta å lage skryteposter i saker hvor man bare har fått normal behandling...

Det skulle bare mangle at ikke komplett klarte å lever ting kjapt til posten nå etter alle problemene som oppsto rundt igangkjøringen av roboten på lageret deres!

Er det noen som skal ha skryt så er det Posten, men igjen, dette er jo bare normal postgang.

For noe tull, absolutt alle nettbutikker bruker posten som leveringskanal. Hvorfor er komplett.no gjennomsnittelig så uhyre mye raskere enn resten da? Det er å få behandlet ordren, pakket varen og levert pakken til posten som er flaskehalsen i så godt som alle nettbutikker. Hos komplett tar det ofte under en time fra varen er bestillt til den er registrert i posten sitt system. Få som kan matche det tempoet..

Ønsker jeg noe raskt så handler jeg alltid hos komplett selv om de kanskje koster noen få krone mer.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...