Hamar17 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Norsk frisør er suge og mangla erfaring..... Finn dej ei utlandsk frisør dame, vedder på at du blir kjempe fornøyd me resultatet... Høres ut som at du mangler norsktimeerfaring... Hahaha ! Gullkorn Forøvrig så har opprinnelse ingenting med erfaring å gjøre. Du er fordomsfull. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Kvifor skulle kor vidt frisøren er norsk eller ikkje ha noko å seie? Ho som klipte meg var svensk, men trur ikkje det påverka resultatet. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 ja jai er heilt eni norsk frsører lite erfaring !! kom til pakistan do mye bedre!!! Lenke til kommentar
Misterious Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Høres ut som at du mangler norsktimeerfaring... Dom i hodet da? derfor eg forteller at norske frisør er suge å mangla erfaring pga har hatt erfaring me dei og alle sammen blei mislykka og eg var ikke fornøyd med resultatet... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Det er vel strengt tatt du som mangler erfaring. http://en.wikipedia.org/wiki/Anecdotal_evidence Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Dom i hodet da? derfor eg forteller at norske frisør er suge å mangla erfaring pga har hatt erfaring me dei og alle sammen blei mislykka og eg var ikke fornøyd med resultatet... Tydeligvis ganske "dom" ja. Kanskje du bør prøve å kommunisere bedre med frisøren din eller noe? Jeg har aldri blitt misfornøyd med frisyren min siden jeg starta å bruke en fast frisør for 5-6 år siden. Og gjett hva, han er norsk. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Samme her. Jeg er veldig fornøyd med min frisør, som er norsk, og jeg har klippet meg der de siste 7-8 årene. Også fornøyd med min nye, samme sted, ny frisør, etter at min gamle sluttet. Tror heller at enkelte utenlandske frisører suger og mangler erfaring. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Samme her.Jeg er veldig fornøyd med min frisør, som er norsk, og jeg har klippet meg der de siste 7-8 årene. Også fornøyd med min nye, samme sted, ny frisør, etter at min gamle sluttet. Tror heller at enkelte utenlandske frisører suger og mangler erfaring. Stemmer. På jobben til hun jeg bor med er det ei fra midtøsten med 5-10 års erfaring. Hun var så teknisk elendig at hun kun får lov til å vaske hår og feie gulvet til hun lærer seg å klippe ordentlig. Norske frisører har en lang læretid, i motsetning til andre land, har jeg fått inntrykk av. Forøvrig er god kommunikasjon viktig for en god klipp, og hvis Misterious snakker like dårlig norsk som han/hun skriver tror jeg feilen ligger der. Endret 29. juni 2009 av thrice Lenke til kommentar
WASD Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 En kamerat av meg klipte seg hos en innvandrerfrisør. For 100 kr. Han fortalte at hun klipte ham i hodet slik at han begynte å blø.. Det rare er at en annen jeg kjenner, også har opplevd det samme hos samme person! I rest my case Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå