Aleks Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet om et sted som holder parkour eller freerunning kurs i sommerferien? Helst noe i Oslo omerådet. Fikk lyst til å lære meg litt av dette Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Er ingen kurs, men det er treff i frognerparken hver lørdag klokken 14. Ved monolitten. Alle er velkommen, og man lærer av de andre som er der. http://parkour.no/forum/index.php/board,8.0.html Endret 16. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Så om man kan absolutt ingenting kan man fremdeles komme? Kan hende jeg tar en tur bort om 2 ukers tid da Drar til Afrika på ferie på fredag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Ja, man trenger ikke å kunne noe som helst! Det er det som er så herlig med parkour og freerunning, ingen konkurranse eller krav til noe som helst. Og folk er alltid greie. Du vil nok finne mange andre nybegynnere der også. God tur til Afrika! Endret 16. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Herligt, skal se om jeg ikke får dratt med meg noen kompiser og^^ Takker! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Åh, har lyst til å komme, men blir litt vanskelig. Og rart, kjenner jo ingen der^^ Er bare jeg og en kompis som driver på her i Drammen nesten. Sikkert noen flere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Kjenner heller ingen der, men alltid gøy med nye folk Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Kanskje jeg kommer en gang på en lørdag. Har skadet i foten, håper det går over til sommerferien. Lenke til kommentar
vettis123 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 vet noen om et sted man kan lære seg free running i nærheten av hønefoss Ja, man trenger ikke å kunne noe som helst! Det er det som er så herlig med parkour og freerunning, ingen konkurranse eller krav til noe som helst. Og folk er alltid greie. Du vil nok finne mange andre nybegynnere der også. God tur til Afrika! fins det sånne steder i nærheten av hønefoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå