Hanzo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg vurderer sterkt et sett med Alpine SPR-17S til min nye Mazda 323, men er veldig usikker på valg av forsterker. For å si det veldig enkelt, jeg har ikke snøring, men vil gjerne ha noe som er nøytralt og greit for pengene. Spiller mye hardrock og heavy, men også endel blues og endog opra. Altså ikke noe typisk dunk dunk bass greier Jeg kunne tenkt meg en fornuftig forsterker til rundt et par tusen, men kan gå lengre om det er mye å hente. Jeg ser Bilradiospesialisten har tilbud på Harman Kardon CA-470, er dette et greit alternativ eller finnes det bedre ting for penga? Mest sannsynlig gjør jeg bare noe med høyttalere fremme og ingenting bak, men en 4 kannals kan vel brokobles og gir litt mer fleksibilitet på sikt? Spec på høyttalerene: Peak Power: 330W RMS Power: 110W Frequency Response: 65Hz - 27kHz Sensitivity: 87dB, 1W/1m Installation Diameter: 136mm Depth: 59mm Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har en pent brukt Audison VR206 forsterker du kan kjøpe. 1000kr og den er din, kostet vel 2990,- ny mener jeg Vil passe bra sammen med de høyttalerene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå