Gå til innhold

Anmeldelse: Klonoa (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt originalen, og er av dem som virkelig likte den. Ser ikke av skjermbildene ut som denne utgaven er så voldsomt mye annerledes hva grafikk angår. :) Kommer nok ikke til å kjøpe det (siden jeg ikke har Wii), men jeg hadde virkelig likt om de ga originalspillet ut på PS Store snart. :)

Lenke til kommentar

Elsket dette spillet på Playstation, var det første jeg noen sinne fikk! :wub: Kjøper ikke denne siden jeg er svoren PS-tilhenger, så jeg håper også den kommer til PS-store og da kan overføres til PSP!

(Med en ny save-mulighet slik at jeg kommer meg forbi han jokeren på siste-levelet, jeg har ENDA ikke gjort det, 12 år etterpå :lol: )

Lenke til kommentar

Kjøpte dette spillet for en ukes tid siden, £15 på Play, noe det definitivt var verdt. Ikke akkurat noe banebrytende, men helt kurant underholdning. Men bytt for all del språk til tullemålet phantomile, det er helt fryktelig på engelsk.

Lenke til kommentar

Hoho, en kompis og jeg bestemte oss for å runde det sammen og lot min gode gamle PSX stå på i rundt en uke i strekk av grunnen "mangel på lagre-funksjon" som to uvitende småunger trodde på det sene nittitall.

Det var tider, det. :wee:

On-Topic: Kjøpt uten tvil hvis jeg bare hadde hatt en Wii.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...