Wattengård Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere topic Det jeg er ute etter er en måte å stile en tabell slik at første kolonne tar all "overflødig" plass *forsøk på ascii art* |--------------------------------------------| | Tittel | Dato | Edit | |--------------------------------------------| | Bert bert 1 | 29.08 | XX | | Bert bert 2 | 04.09 | XX | |--------------------------------------------| See? Altså slik at "Dato" og "Edit" alltid er så små som de kan være, og "Tittel" alltid er så stor som den kan være. -C- Lenke til kommentar
program Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er ikke sikker på om jeg forsto spørsmålet, men er det noe sånt som dette du mener? <table width="800" height="25"> <tr> <td width="400px"><font size="5">Title</font><p></td> <td width="200px"><font size="3">Dato</font></td> <td width="200px"><font size="3">Edit</font></td> </tr> </table> Du kan rette litt på hva du egentlig mente. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Forsåvidt riktig. Men det skal ikke være noen faste bredder. Første kolonne skal ta all plass som blir "til overs". De siste kolonnene skal automatisk krympe seg til så små som mulig, mens første kolonne skal være resten. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå