Tottoro Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei. Har en stund tenkt på å kjøpe en SSD disc. Er litt usikker på hvilken jeg skal velge. Og om det er noe bedre ytelse på dem enn en vanlig HD. Har da tenkt å kjøre Win7, photoshop og kanskje et mmo (vanguard, mortal online når det kommer) Så meg ut https://prisguiden.no/product.php?productId=104138 er dette noe å satse på, eller er det noe bedre rundt samme pris. Eller burde jeg vente en stund til? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Vertex og kloner av den er bra SSDer, men intel x25-M er bedre (80GB koster ca 2700kr). Uansett hvem av disse du velger vil det være en stor forskjell fra vanlige harddisker Lenke til kommentar
ArcTerjus Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg har OCZ Vertex 60GB, og den er en drøm i MMO. Spiller guild wars for øyeblikket, men har og prøvd den på Warhammer online. I MMO skifter en soner ganske ofte, og med SSD tar det bare et par sekunder, mot kanskje opp mot et halvt minutt for HDD. Endret 16. juni 2009 av ArcTerjus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå