Hareooo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei ! Jeg har akkurat lastet ned xp sp2 ! Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få det ! Må jeg ha sp1? Men hvordan gjør jeg det ? Jeg har vista og hater detg og skalha xp ! Please Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror du egentlig bare kan laste ned SP3 og innstalere det uten problemer, du kan laste ned SP3 her: http://www.microsoft.com/windows/products/...p3/default.mspx Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Skjønner ikke helt hva du sier, men hvis du har vista, så kan du ikke installere sp2 til xp og få xp på maskinen. Da må du innstalere hele xp på nytt. Hvis du har xp så innstaler sp3 som Zero- ga linken til Endret 16. juni 2009 av Phinex Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei! Du vil ha XP ser jeg. Det er dessverre ikke mulig. Du må oppsøke en elektronikk forrenting der du spør om de forsatt selger Windows XP. Når du har kjøpt det kan du komme tilbake og lage en ny tråd så skal vi hjelpe deg under installering + hvordan du setter det opp. Lykke til! PS: Når du har Windows Vista kan du ikke bare laste ned service pack for XP og installere det. Les over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå