ADT Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Som om vi ikke fikk nok av fjesboka foran PC-en, får det sosiale nettverket nå nytt liv på TV-en. Les mer Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 skjønner ikke helt greia. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Oppsummere: Hvem kjøper blu-ray? Det er entusiastene Gi meg en filmentusiast med eget kinorom som under beste peaken av en film vil se følgende melding på skjermen sin "Kurt sier: halla, hva skjer a?" Finn på noe bedre a hollywood, BDLive er bare en vits, er ikke noe poeng å dytte inn funksjonaltitet fordi det skal bl bedre på papiret. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Oppsummere:Hvem kjøper blu-ray? Det er entusiastene Gi meg en filmentusiast med eget kinorom som under beste peaken av en film vil se følgende melding på skjermen sin "Kurt sier: halla, hva skjer a?" Finn på noe bedre a hollywood, BDLive er bare en vits, er ikke noe poeng å dytte inn funksjonaltitet fordi det skal bl bedre på papiret. Jeg tror produsentene ser for seg at Blu-ray skal få samme utbredelsen som DVD og VHS hadde, og dermed prøver å legge til rette for det. Men siden lagringsmediet er i ferd med å bli mindre og mindre viktig (siden man kan laste ned og konvertere mellom alle slags mulige media og format på PCen) så spørs det om Blu-ray noensinne vil få den samme utbredelsen. Og bare for å bekrefte det du skriver: Ja, jeg har tenkt å kjøpe LOTR director's cut når den kommer på Blu-ray, og nei, jeg kan ikke tenke meg å fjesbooke mens jeg ser på LOTR. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er veldig enig i Texaco. Jeg vil se film. Og vil helst ikke bli forstyrret med irriterende varsel lyder og blinkende meldinger på skjermen. Ikke vil jeg være på Facebook på Blu-Ray spilleren. Slik gjør jeg på PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg