ADT Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Som om vi ikke fikk nok av fjesboka foran PC-en, får det sosiale nettverket nå nytt liv på TV-en. Les mer Lenke til kommentar
texaco Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Oppsummere: Hvem kjøper blu-ray? Det er entusiastene Gi meg en filmentusiast med eget kinorom som under beste peaken av en film vil se følgende melding på skjermen sin "Kurt sier: halla, hva skjer a?" Finn på noe bedre a hollywood, BDLive er bare en vits, er ikke noe poeng å dytte inn funksjonaltitet fordi det skal bl bedre på papiret. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Oppsummere:Hvem kjøper blu-ray? Det er entusiastene Gi meg en filmentusiast med eget kinorom som under beste peaken av en film vil se følgende melding på skjermen sin "Kurt sier: halla, hva skjer a?" Finn på noe bedre a hollywood, BDLive er bare en vits, er ikke noe poeng å dytte inn funksjonaltitet fordi det skal bl bedre på papiret. Jeg tror produsentene ser for seg at Blu-ray skal få samme utbredelsen som DVD og VHS hadde, og dermed prøver å legge til rette for det. Men siden lagringsmediet er i ferd med å bli mindre og mindre viktig (siden man kan laste ned og konvertere mellom alle slags mulige media og format på PCen) så spørs det om Blu-ray noensinne vil få den samme utbredelsen. Og bare for å bekrefte det du skriver: Ja, jeg har tenkt å kjøpe LOTR director's cut når den kommer på Blu-ray, og nei, jeg kan ikke tenke meg å fjesbooke mens jeg ser på LOTR. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er veldig enig i Texaco. Jeg vil se film. Og vil helst ikke bli forstyrret med irriterende varsel lyder og blinkende meldinger på skjermen. Ikke vil jeg være på Facebook på Blu-Ray spilleren. Slik gjør jeg på PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg