cyberjojo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hei, vi kjører exchange 2007 og OCS på jobben. Vi ha en trunk til telenor så vi bruker OSC/communicator som telefon. Mobilene våre er også koblet opp mot OSC. Når vi får en samtale får vi samtidig en meld i outlook med "Missed call" from +47xxxxxxxx Det blir endel telefoner i løpet av dagen, så missed call meldingene blir mange. Vi prøver å lage en regel i outlook for å slette disse meld fortløpende, men får den ikke til å kjøre automatisk. Regelen fjerner meld når vi kjører den manuelt.. Har googlet litt og funnet ut at outlook ikke tar missed call som en meld, men som et annet object.. Er det noen som har funnet en mulighet til å kjøre regel som fjerner disse meld? Eller oppsett i exchange/OCS som løser dette?? Takker for alle innspill Lenke til kommentar
Ruff Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du kan prøve å slå av logging på communicator f. eks Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Du kan prøve å slå av logging på communicator f. eks Nei, det fungerer ikke... har prøvd det.. Alternativt kan man slå av integrasjonen med outlook, men da mister man adressebok funksjonen etc.. Lenke til kommentar
Ruff Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hvis du slår av logging og de 2 andre mulighetene som er å slå av lagring av conversation history og call logs i outlook da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå