Babality Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Omnia Pro med en lommevennlig tykkelse høres jo ut som noe som må prøves Men skal nok klare å teste HTC Touch Pro 2 før jeg tester den ^^ Kommer for mye bra WinMos for tiden Endelig begynner Samsung, LG og de andre å kopiere Apple på "riktig" måte. Jeg for min del er glad for at de kommer med noe ordentlige etterfølgere istedet for bare å forbedre ytelsen for så å pumpe noen (les: mange) ekstra tusenlapper fra apple fansa. Lenke til kommentar
StillHope Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det dere har oppgitt som Omnia 2 heter Samsung Jet og har en 3,1" stor skjerm, ikke 3,7". Den har heller ikke WM, men den siste utgaven av samsungs eget OS; Touch Wiz. Trodde Samsung Jet og Omnia 2 var 2 forskjellige telefoner ... http://www.dinside.no/816199/samsung-jet-og-tre-nye-omnia-er Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Bildet i saken ser ut til å være Omnia II (basert på at det er WM-touchwiz på skjermen), ikke Jet. Omnia 2 og Jet ser ut til å være kliss like i chassiset, men altså da med forskjellige OS under panseret. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Stjal design og utformingen til Prada? Tror ikke du vet hvor mye penger og tid det går i å designe ting. Tror dere at Apple hadde et annet design, forså å snu 180 grader etter å ha sett LG Prada? Tror dere at det tok 6 mnd å utvikle iPhone? Våkn opp. Please.. Det er nok flere som trenger å våkne opp. Stjele design og utforming var kanskje å ta litt hardt i, men låne gode ideer er noe annet. Apple har nok hentet inspirasjon fra andre, f.eks LG, i sin design. På samme måte som de henter inspirasjon fra Bosch i sine produkter generelt. Jeg skriver dette på en snart 3 år gammel Asus A8JS. Designen kan lett sammenliknes med Apples nyere bærbare pcer... Btw: Chrome her og ingen problemer med å se kommentarfeltet. Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lyser tastaturet opp i mørket på Omnia Pro? Det hadde jo vært en fin finesse, slik som i Touch Pro 2. Lenke til kommentar
snegidan Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Opera 10.10 her.... Alt virker perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg