Gå til innhold

hjemmesidehost for musikk og video, hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg beklager at jeg stiller et spørsmål som dere sikkert har hørt mange ganger før. Men jeg kan ikke finne akkurat det jeg lurer på her.

Jeg er helt uvitende iforhold til nettløsninger og data, også vil jeg opprette en hjemmeide for å presentere egenkomponert musikk og video. Der begynner problemene.

Jeg har skjønt at jeg trenger et domene og en webhost.

Jeg har vurdert one.com, men ser at de kun tillater at et gjennomsnittlig treff på hjemmesiden ikke generer mer enn 1MB trafikk. Hva i (huleste) betyr det ? :dontgetit:

Jeg skjønner jo at en mp3sang kan f.eks være på 2MB. Hvis noen spiller av den hvor mye trafikk generer det?, 2MB ?

Dette gjør meg usikker på om one.com er rette plassen for meg.

Det er helt avgjørende for meg at webhosteren er god på multimedia, ellers er det ikke vits i å lage siden.

Nå skal det tillegges at jeg er amatør også innen musikk og ikke regner med særlig stor trafikk med det første, og neppe senere heller..., siden jeg driver med filmmusikk og altså ikke ute etter å få hele nettverdenen inn på sida mi, foruten en og annen med interesse i den sjangeren, evt produsenter osv.

Mitt spørsmål: er det noen av dere som har peiling på dette ? Det er jo mange som holder på med musikk og film/video i disse dager, hvordan gjør dere det ? hvem hoster sidene deres ? Jeg trenger virkelig hjelp her, ettersom alle vennene mine er like datauvitende som meg :blush:

Takker så mye for all hjelp !

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...