JFM Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei. Jeg er nå ferdig med mine to år på vidregående skole. Jeg har gått snekker-veien. I løpet av disse to årene har jeg ikke hatt en eneste eksamen (om vi ser bort fra den obligatoriske yrkes-eksamen, som jeg bare fikk 4 på). Jeg har med andre ord ikke kommet opp i noen almennfaglige eksamener! Nå er det så godt som sommerferie for meg. Eller jeg må på skolen en liten tur i morgen og torsdag. I tillegg flytter jeg hjem på fredag, etter å ha vært borte på hybel et skoleår. Siden vi fikk fri i dag bestemte jeg meg i går for at jeg skulle prøve meg på bilteorien i dag. Jeg hadde ikke lest så mye. Så i hele gårkveld satt jeg og leste og tok prøver på nettet. Jeg var veldig nervøs siden jeg ikke følte meg helt sikker. Så dro jeg i dag på biltilsynet for å ta prøven. Fikk 6 av 7 mulige feil! Bestått! Skal begynne med kjøretimer i neste uke. Dette er et intensivkurs, så nå er det forhåpentligvis ikke lenge til jeg har bokstavene S,M,B i førerkortet (har S og M fra før) :D Endret 16. juni 2009 av JFM Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gratulerer så mye! Kos deg i sommer og lykke til med billappen! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Ville bare si at jeg har oppkjøring på torsdag Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Og der var lappen i lomma Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 grattis, da er det bare A, C, CE, D og T igjen da Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Haha. Er nok bare BE igjen, tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 kjekt med C1E og D1E også i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå