hobgoblin Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) dataspill har blitt en viktig sosial del av oppveksten. på same måte som at de rette klesmerkene og musikk/filmsmaken fungerer som en målestokk for rang, så kan hvilke spill en har spilt og kjenner innholdet av være... Endret 17. juni 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dere i Drammensregionen bør ta en tur innom det nye biblioteket der. De har landets største spill-avdeling. De både låner ut konsoll-spill, samt at de har en egen spillavdeling hvor man kan spille på X360/PS3/Wii. De arrangerer også flere spill-kvelder/netter i året, der folk kan være på biblioteket feks. fra stengetid fredag til utpå morrankvisten på lørdag for å spille. Premier har de også. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Imponerende angående det nye biblioteket i Drammen! Alle bibliotekene her i nærområdet er det bare drøssevis av bøker og eldre VHS kasetter som står plassert i hyllene. Yay. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 På biblioteket på Kongsvinger har vi både x360 og ps3 der man kan sitte i eget rom og spille :!: Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Dette ser jeg på som positivt, kansje hvermansen kan få testet et spill lovlig før de vurderer å kjøpe det privat. Jeg er en av dem som kjøper spill jeg liker, men ønsker å teste først. Biblioteket vs. ViTALiTY Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er dette liksom noe nytt? Bibloteket i Bodø hvor jeg brukte å være mye for 7-8 år siden hadde da spill selv da. Da gikk det vel mest i pc spill og ikke alt var like nytt, men det forbedret seg nå etterhvert. Samme med film og andre medier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg