cyclo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Archos 10 Mini-PC har fått en ansiktsløfting og nye Archos 9 pctablet er annonsert. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 9pctablet så virkelig spennende ut! =) Blir som en stor mobiltelefon hvis jeg ikke missforstår? Lenke til kommentar
simtind Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) 9pctablet så virkelig spennende ut! =) Blir som en stor mobiltelefon hvis jeg ikke missforstår? Nei, det er en tablet. Altså en liten pc med touchskjerm, med eller uten tastatur. Tenk HP's tx-serie uten tastatur. Den har alle mulighetene til en pc, sett bort i fra ytelse. Men den kan ikke ringe eller sende meldinger, da det ikke er en telefon. Men fortsatt spennende Endret 16. juni 2009 av simtind Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Joda, jeg vet hvordan TX'n ser ut, har en selv. Men dette så jo ut som bare skjermen.. Så det blir vel som en pc i stort-mobil format? Avansert digital signerings ting som budfirmaer bruker.. Endret 16. juni 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Forsatt en tablet:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå