jonaz91 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Hei kjære venner! Eg har førebuingsdag i dag der eg har fått utlevert oppgåver for eksamen i morgon. Så har vi fått ei oppgåve om å kople opp, og forklare eit seriemotkopla forsterkarsteg! Lærarane har ikkje lov til å svare på nokon spørsmål i dag, så litt hjelp fra dykk hadde blitt satt pris på. Dersom det er nokon som kan forklare denne koplinga steg for steg, og korleis komponentane fungerar i forhold til kvarandre hadde det vore supert, og det hadde hjulpe meg til ein betre karakter! Forhånds-takk! Endret 16. juni 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Zorzacker Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Rk: Dess større Rk er, dess større forsterking får vi C1 og C2 er Koplingskondensatorar, oppgåva deira er og sperre for likespenning, så vi ikkje får likespenning tilbakers og inn på mikrofonen eller for forsterkaren, eller eventuelt etter forsterkaren. Lenke til kommentar
Hole Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Sogndal eller Øyrane du går på? Ganske grei eksamen egentlig. Har ikkje 100% kontroll på forsterkaren, men datanettet burde gå bra. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) svar på førstepost så skal eg svare på spørsmålet ditt Neida, går på øyrane! Du då? Endret 16. juni 2009 av jonaz91 Lenke til kommentar
Hole Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Eid naturligvis. Samme koblinga her: http://wiki.gitarnorge.no/index.php/Felles_emitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå