Gå til innhold

Barton 3200+ på komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en liten ting, du kan ikke bare kopiere og paste slik, ettersom vi andre ikke har dine kaker og kan derfor ikke se siden (, men det er jo bare å logge seg på komplett.no det ja)

uansett, jaja de har satt det opp, men "må skaffes" er vel ikke godkjent av oss (folket). det sier litt om prisen

Lenke til kommentar

jeg tror det har med mine instillinger å gjøre :)

fattet dere ikke hva jeg skrev?

jeg mente at for oss som det ikke går bare å paste adressen så er det da mulig å skrive www.komplett.no å så trykke på pro.... osv.

det var vel kanskje unødvendig å nevne..... )

Lenke til kommentar

Tror ikke det - når jeg setter min 2800+ til 3200-hastighet dukker den opp som XP3200+ i post-bildet. Jeg har BIOS versjon 1003 på A7N8X 2.0.

Uansett trenger du ikke oppgradere BIOS for å få prosessoren til å fungere så lenge du setter multiplier og FSB selv uansett.

Lenke til kommentar

Som du ser i testen av Corsair TwinX stoppet kortet så langt på 216MHz med dual channel og 223MHz med single. Jeg tør ikke si om det er RAM eller hovedkort som stopper, men ved dual channel er jeg ganske sikker på at det er hovedkortet.

Husk på at dette er med standard kjøling og uten noen form for voltmod eller andre modifikasjoner - enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...