Beef Supreme Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Morn. Har en extra copy på steam av HL2, og ingen å gi det bort til, så tenkte noen av dere kunne være interessert. Har også en guest pass til Team Fortress 2 om noen er interessert. Førsteman til mølla (ikke post om du allerede har HL2 plz) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Me please! Eller, koster det noe å ha steam? fordi jeg har det ikke for øyeblikket men kan skaffe det når jeg kommer hjem hvis jeg trenger det Endret 16. juni 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg har også en ekstra kopi av HL2, så send meg en PM med acc name og mailadresse, er ikke helt sikker på hva jeg trenger av info, så skal jeg fikse det når jeg kommer hjem. Lager ei liste over brukere som sender meg PM og lar en randomizer ta seg av trekningen. Beklager kapring av tråden, men tenkte ikke å lage noen helt ny tråd med identisk innhold edit: Tror forøvrig at jeg har en ekstra kopi av HL:ep1, så vedkommende som vinner får også denne. Endret 16. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Morn. Har en extra copy på steam av HL2, og ingen å gi det bort til, så tenkte noen av dere kunne være interessert. Har også en guest pass til Team Fortress 2 om noen er interessert. Førsteman til mølla (ikke post om du allerede har HL2 plz) Da mekker jeg steam når jeg kommer hjem så sender jeg account name og annen info du trenger Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er det ikke bare å mekke en konto nå da, og installere det når du kommer hjem? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er det ikke bare å mekke en konto nå da, og installere det når du kommer hjem? Problemet er at jeg sitter på skolen, og får ikke gjort en dritt her Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Tror forøvrig at jeg har en ekstra kopi av HL:ep1, så vedkommende som vinner får også denne. Jeg er med i trekningen Endret 16. juni 2009 av Natrium Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Perrern var først ute ja, så da får du den. Lag en konto på steam når du kommer hjem, så sender du med email-addressa du registrerte den på til meg på PM så har du det Team Fortress 2 trial er fortsatt opp for grabs. Noen andre får få den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå