Halvordinho Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Får ikke til å koble pcen min på nett via. wireless connection, dette er innebygd i min pc som er: Toshiba Satelitte A300, det er en wireless knapp nederst på pcen som skrur trådløs internett på. Det kommer lys at den er på, men så skal jeg søke etter routern min, da kommer det opp: "Finner ingen trådløse forbindelser" det går heller ikke ann å refreshe, så jeg prøver feilsøk, og da tipser den meg om; "Slå på wireless." HJELP, slitsomt å bruke kabel - takker for hjelp Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvilket os har du? Dersom du ser på nettverkstilkoblinger, er det trådløse kortet aktivert der? Lenke til kommentar
Halvordinho Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Hvilket os har du?Dersom du ser på nettverkstilkoblinger, er det trådløse kortet aktivert der? trykker fn på tastaturet, så wireless, det står at Wi-Fi og Bluetooth er på. os? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 OS= Operativsystem. Fungerer det trådlause nettverket med andre maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå