Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Inkasso fra Get.

olando

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk inkasso fra lindorff på et modem Get mener jeg ikke har levert tilbake etter oppsigelse av bredbånd fra dem. Oppsigelsen fant sted i juli 2007 og modem ble retunert med norgespakke i slutten av juli/begynelsen av august 2007. Har siden da ikke hørt noe før jeg for ca. 3 uker siden fikk kravet. Har etter dette både snakket med lindorff og Get som begge mener jeg må framvise kvitering fra posten, noe jeg ikke har da jeg ikke har for vane å samle på gamle regninger.(har begynt nå..) noen som vet hvordan jeg bør gå frem herfra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betalte du forsendelsen med kort kanskje? Mulig de kan spore pakken på posten dersom du har nøyaktig tidspunkt?

Anyway, stå på ditt. Inkassobyrået kan ikke gå videre med saken dersom beløpet er tvistet. Om ikke annet hjelper, ta saken til brukerklagernemda. Vil tro at Get gir seg til slutt, da de har en policy med å få så få saker som mulig dit - og løser heller saken i minnelighet.

Lenke til kommentar

Han skriver at han ikke har lappen med sporingsnummeret, og det synes jeg ikke er spesielt rart når det tross alt har gått to år. Å plutselig komme 2 år etter synes jeg er lovlig seint, selv om de juridisk nok har sitt på det tørre. Det er mulig du må gå til pressen for å slippe unna kravet.

Lenke til kommentar

Takker for svar! Vil varsle get og lindorff muntlig og skriftlig om at jeg tar saken videre. Da settes saken på is ja? Blitt prinsipp for meg etter å ha blitt henvist mellom get og lindorff i flere dager nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...