nor50 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har 2 bærbare Acermaskiner. Jeg blir så frustrert Når jeg bruker musa/pekeplata da jeg bestandig får utført museoperasjoner jeg ikke hadde tenkt! Enten scroller siden opp eller ned, eller andre ting skjer. Jeg ønsker egentlig KUN å bruke pekeplata til å bevege markøren, ingen ting annet. Hvordan får man gjort dette...? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du kan prøve Kontrollpanel -> Mus -> vanligvis en egen fane for den respektive typen touchpad - der pleier det å være innstillinger for å skru av / på scrolling o.l. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 De fleste pekeplatene jeg har vært borti har drivere fra synapsis. Disse har som oftest et rødt symbol som logo og kan finnes nede ved klokka som enten dette røde ikonet eller et animert ikon som beveger seg i takt med aktivitet på pekeplaten. Her får du stilt inn utrolig mye. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Har prøvd som dere begge har nevnt her før jeg spurte, men får ikke disableet alt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå