Gjest Guest_Gutt17_* Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei alle sammen. I morra skal jeg altså opereres for trang forhud. Noe jeg egentlig ikke gruer meg så veldig mye til. Jeg er veldig spent på resultatet, men jeg føler hvertfall det kommer til å gå bra. Forhuden min er ikke veldig trang, får den over penishodet både når den er slapp og stiv. Men problemet er at den strammer litt for mye når den er stiv så det på en måte stopper blodet litt, noe som gjør at jeg ikke kan ronke/ha sex med forhuden over penis hodet. Jeg har tenkt på å gjøre dette i 2 år snart. Men har gått en del runder med meg selv før jeg faktisk bestilte time hos legen. Det gruet jeg meg egentlig veldig til, jeg syns det var litt flaut, og fortalte ikke om legebesøket til familie eller kjæreste. Men hos legen gikk det veldig fint. Med en gang jeg begynte å fortelle om problemet ble jeg møtt med god forståelse, og at dette bare var en liten fillesak vi skulle årne med en gang. Det var veldig godt å få pratet med han. Jeg var svært heldig tror jeg, for jeg fikk time hos en klinikk bare 5 uker etter legebesøket. All flauhet var nå egentlig borte, og jeg hadde ingen problemer med å fortelle dette til min kjæreste. Hun har støttet meg kjempe masse så det har gått veldig bra. Etter som noen dager gikk sa jeg dette til foreldrene mine. 0 problem, full forståelse, det viste seg faktisk også at pappa har hatt en slik operasjon. Jaja, imorra skjer det. Regner med noen dager med ubehag, og smerter, men dette skal gå bra tenker jeg. Kommer til å proppe i meg smertestillende å tenke på prinsesse ragnhild, hu stygge fæle heksa, for å unngå ereksjon. Jeg kommer til å skrive litt om hvordan dagene etter operasjonen blir osv Anbefaler alle med et slikt problem å bare gjøre noe med det med en gang. Ikke noe å være redd eller flau for. hurra Lenke til kommentar
o0 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hyggelig at det ordner seg Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå