MysticoN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Når jeg var yngre så jeg en del på en serie som gikk på cartoon network. Var en liten hund som heit Tapper tror jeg det var, han bodde sammens med ei gammel dame og en gammel mann som ALLTID havnet i trøbbel og det var Tapper som alltid reddet de. Husker at den gammle mannen var en grinebiter som maste etter mat stort sett hele tiden og brukte mye tid i stolen med avisen min. Han likte også å skremme Tapper med ei maske og sa : "hooga booga". Har googlet litt men så lenge jeg kun har et navn som jeg egentlig ikke er sikker stemmer så kommer jeg ikke langt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Serien har jeg ikke sett, så dette er min beste gjetning: http://www.imdb.com/title/tt0220880/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det stemmer, Cyberfrog. "Tapper, den pysete hunden" på norsk. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 wooho. takker og bukker! skal kose meg med 4 sesonger med tapper no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå