Pepsi Max Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei, har spilt CS 1.6 i 2 år nå, sluttet nettop ett år men er tilbake nå. Noen som trenger en spiller til clanen sin eller har lyst til å begynne å spille litt matcher? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hei, har spilt CS 1.6 i 2 år nå, sluttet nettop ett år men er tilbake nå. Noen som trenger en spiller til clanen sin eller har lyst til å begynne å spille litt matcher? clanmatch @ irc quakenet Endret 17. juni 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Hei, har spilt CS 1.6 i 2 år nå, sluttet nettop ett år men er tilbake nå. Noen som trenger en spiller til clanen sin eller har lyst til å begynne å spille litt matcher? clanmatch @ irc quakenet evt. #needclan @ irc Quakenet Du kan jo spille gather på catchgamer også, kunne det for en stund tilbake siden og er rimelig sikker på at det forsatt går. Du kan jo også spille matcher med MIX og deretter om du liker folka spørr han som fikset mixen om du kunne fått lagt han til på friends for og spille mer, om det går bra kan dere altid spørr om dere skal starte klanprosjekt ettervært. Med klanprosjekt mener jeg at dere er en slags mix som har spilt en del sammen og fikser taktikker, hjemmeside er ikke så viktig. Bare sånn dere spiller kansje 1-2 matcher per dag. Var det jeg gjor i starten og joinet ett anna klanprosjekt som faktisk satset. Fungerte for meg EDIT: skriveleif Endret 17. juni 2009 av Swiffy Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Takk takk for flotte svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå